Gå til innhold

Er det mulig å KUN kjøpe trådløst tastatur, IKKE mus?

Anbefalte innlegg

Overalt hvor jeg sjekker så finner jeg disse "pakkene" med trådløst tastatur og mus. Er det virkelig ikke mulig å få tak KUN tastatur? Vil heller kjøpe en optisk mus med ledning, har hørt for mye dritt om trådløse muser.

Forresten, det hadde jo vært fint å få tak i et "skikkelig" merke, enten Logitech eller Microsoft.

Noen ideer?

Takk

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

tunefish

Nei, det er ikke et intenst ønske om å ha et ledningsmonster. Men hele poenget er at jeg gidder ikke ha en type mus som litt for mange etter min mening har rapportert om problemer med.

Og så får du ha takk for svaret, selv om du tydeligvis har en dårlig dag. Det blir sikkert bedre i morgen.

[ Denne Melding var redigert av: swanky på 2002-05-30 13:32 ]

Lenke til kommentar

vet ikke så mye om hva andre har problemer med trådløse mus, men jeg har vel min 4 eller 5 nå, og ingen av de har jeg hatt noe problem med. Har min andre optiske trådløse nå, fordi jeg kjøpte meg cordless desktop, mens den andre har jeg solgt. Mine 3 vanlig optiske har jeg en i hylla, og 2 har jeg faktisk solgt og vet at de fungerer like bra den dag i dag.

Jeg ville ikke vært redd for det, men nå spiller jeg ikke noe særlig spill der mus er livsviktig, og det er klart at det er ikke like høy "oppdatering" (kommer ikke på ordet) på den trådløse optiske til logitech som en "gamer"-mus...

bertie

Lenke til kommentar

Optisk er best vis du har en ny optisk mus og en god musematte.

Har en kamerat som har spilt cs siden det kom og han er dritflink, han klarer ikke å spille med noe annet enn cordless mouseman wheel med lav sensitivitet og ett itouch trådløst tastatur.

Bruker selv den cordless mouseman musa og en optical wheelmouse (2x optical med ett øye. 800dpi) på full sensitivitet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...