chris Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Noe som har noen meninger om denne filmen? Personlig syes jeg det er spennede å se filmer som har handlingen lagt tilbake i tid. Noen som vet om noen en eller flere filmer som kan ligne på Cold Mountain? Lenke til kommentar
Algron Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Jeg synes den er bra Lenke til kommentar
Moltrez Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Ned Kelly er en ganske bra film, der det foregår litt tilbake i tid. Uten motoriserte kjøretøy Lenke til kommentar
rlz Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Jeg synes egentlig den var helt grei. Men det kan godt hende at gleden av en stor pizza med cola og bearnaise (elns) gjorde opplevelsen bedre enn den egentlig var. Lenke til kommentar
chris Skrevet 29. november 2004 Forfatter Del Skrevet 29. november 2004 takk for alle svar Ned Kelly, må prøve å få sett den da. Flere forslag? Lenke til kommentar
Moltrez Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Jeg likte også Open Range, syns den var tøff The Missing er en helt grei film. Kommer ikke på flere i farten Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 the Alamo med the duke fra 62, er satt til tiden der USA og Mexico kriget. veldig bra film med utrolige effekter når man tenker på hvor gamel den er. så har man Glory veldig bra film basert på brevene til en oberst som ledet det første regimentet med svarte soldater under borgerkrigen. man har Zulu og Zulu dawn om krigene i afrika. ellers har man The Magnificent Seven som er old school vestern det er de jeg kommer på i farta Lenke til kommentar
chris Skrevet 29. november 2004 Forfatter Del Skrevet 29. november 2004 Takk, takk mye bra her Må nok kjøpe meg "Glory" leste litt om den, virker som det er en bra film ja. Hvor bra er "The Missing"? Noen som har hørt om eller sett trailer fra en film som heter "Head in the Clouds"? Lenke til kommentar
Moltrez Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Jeg vil gi "The Missing" en 4'er. Men, jeg er en av de som ser potensiale i nesten alle filmer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå