Gå til innhold

Usb tilkobling på K8N-E Deluxe

Vaffel89

Anbefalte innlegg

Jeg har kjøpt meg ny data for ca to måneder siden, men aldri fått usb-inngangene foran til å virke. Er det noen som kan si meg hvordan jeg skal gjøre dette. Usb-ledningene er delt opp, de henger ikke sammen som vanlig.

-Hovedkortet er K8N-E Deluxe

-Kabinettet som har usb-ene er et Thermaltake Xaser 3 VM3000

hvis det har noe å si?

Det er sinnsykt plagsomt at jeg må bak i pcen hver gang jeg skal plugge i noe i usb-porten så derfor takker jeg hvis noen kan hjelpe! :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har kjøpt meg ny data for ca to måneder siden, men aldri fått usb-inngangene foran til å virke. Er det noen som kan si meg hvordan jeg skal gjøre dette. Usb-ledningene er delt opp, de henger ikke sammen som vanlig.

-Hovedkortet er K8N-E Deluxe

-Kabinettet som har usb-ene er et Thermaltake Xaser 3 VM3000

hvis det har noe å si?

Det er sinnsykt plagsomt at jeg må bak i pcen hver gang jeg skal plugge i noe i usb-porten så derfor takker jeg hvis noen kan hjelpe! :thumbup:

Det skal være markert på de delte koblingene på USB-koblingene til de forann. Les i manualen på Hovedkortet ditt på USB-kontaktene inne på kortet og sett de sammen med koblingene som er markert. Så skal det funke. Har selv et Casedge kabinett med samme system og jeg fikk det til å virke.

Lenke til kommentar
Men det står ikke det samme på ledningene fra usb-portene som det står i manualen til hovedkortet..... :cry:

På lednigene står det:

- Shield

- Data +1

-Data + 2

- data -1

osv

I boka står det:

- USB+5V

- USB_P5

osv

Hmm... Sjekk der kablene ender i kabinettet og sjekk om kontaktene er hele der. Var det hos meg og da bare fulgte jeg fargekodene til kablene på det mini-kretskortet i kassa og kjøre den store kontakten som passet rett inn i hovedkortet.

Lenke til kommentar
Men det står ikke det samme på ledningene fra usb-portene som det står i manualen til hovedkortet..... :cry:

På lednigene står det:

- Shield

- Data +1

-Data + 2

- data -1

osv

I boka står det:

- USB+5V

- USB_P5

osv

Hmm... Sjekk der kablene ender i kabinettet og sjekk om kontaktene er hele der. Var det hos meg og da bare fulgte jeg fargekodene til kablene på det mini-kretskortet i kassa og kjøre den store kontakten som passet rett inn i hovedkortet.

Da tror jeg nok det går ja (orker ikke sjekke nå...må ta ut viftekontrollen da)

Takk for hjelpa CaZper :thumbup:

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...