Vaffel89 Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Jeg har kjøpt meg ny data for ca to måneder siden, men aldri fått usb-inngangene foran til å virke. Er det noen som kan si meg hvordan jeg skal gjøre dette. Usb-ledningene er delt opp, de henger ikke sammen som vanlig. -Hovedkortet er K8N-E Deluxe -Kabinettet som har usb-ene er et Thermaltake Xaser 3 VM3000 hvis det har noe å si? Det er sinnsykt plagsomt at jeg må bak i pcen hver gang jeg skal plugge i noe i usb-porten så derfor takker jeg hvis noen kan hjelpe! Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Jeg har kjøpt meg ny data for ca to måneder siden, men aldri fått usb-inngangene foran til å virke. Er det noen som kan si meg hvordan jeg skal gjøre dette. Usb-ledningene er delt opp, de henger ikke sammen som vanlig. -Hovedkortet er K8N-E Deluxe -Kabinettet som har usb-ene er et Thermaltake Xaser 3 VM3000 hvis det har noe å si? Det er sinnsykt plagsomt at jeg må bak i pcen hver gang jeg skal plugge i noe i usb-porten så derfor takker jeg hvis noen kan hjelpe! Det skal være markert på de delte koblingene på USB-koblingene til de forann. Les i manualen på Hovedkortet ditt på USB-kontaktene inne på kortet og sett de sammen med koblingene som er markert. Så skal det funke. Har selv et Casedge kabinett med samme system og jeg fikk det til å virke. Lenke til kommentar
Vaffel89 Skrevet 29. november 2004 Forfatter Del Skrevet 29. november 2004 Men det står ikke det samme på ledningene fra usb-portene som det står i manualen til hovedkortet..... På lednigene står det: - Shield - Data +1 -Data + 2 - data -1 osv I boka står det: - USB+5V - USB_P5 osv Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Men det står ikke det samme på ledningene fra usb-portene som det står i manualen til hovedkortet..... På lednigene står det: - Shield - Data +1 -Data + 2 - data -1 osv I boka står det: - USB+5V - USB_P5 osv Hmm... Sjekk der kablene ender i kabinettet og sjekk om kontaktene er hele der. Var det hos meg og da bare fulgte jeg fargekodene til kablene på det mini-kretskortet i kassa og kjøre den store kontakten som passet rett inn i hovedkortet. Lenke til kommentar
Vaffel89 Skrevet 29. november 2004 Forfatter Del Skrevet 29. november 2004 Men det står ikke det samme på ledningene fra usb-portene som det står i manualen til hovedkortet..... På lednigene står det: - Shield - Data +1 -Data + 2 - data -1 osv I boka står det: - USB+5V - USB_P5 osv Hmm... Sjekk der kablene ender i kabinettet og sjekk om kontaktene er hele der. Var det hos meg og da bare fulgte jeg fargekodene til kablene på det mini-kretskortet i kassa og kjøre den store kontakten som passet rett inn i hovedkortet. Da tror jeg nok det går ja (orker ikke sjekke nå...må ta ut viftekontrollen da) Takk for hjelpa CaZper Lenke til kommentar
Vaffel89 Skrevet 16. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2004 ÅÅÅÅÅ.......Det går fremdeles ikke!! Fant ikke ut noe mere av din forklaring Cazper... Noen andre som vet åssen man kan få til dette??? Vær så snill Lenke til kommentar
reyerd Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 Det er no bare å førsøke seg frem! Går det ikke så prøv ijenn! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå