Kenito_2 Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 res://c:\winnt\system32\shdoclc.dll/dnserror.html Dette er feilmeldingen jeg får når jeg åpner Internet Explorer. Har hatt virus på maskinen, og har jobbet med å få det bort. Men nå får jeg ikke surfa! Oppkoblingen fungerer, får sjekket mail og spilt CS (viktig!) Noen som vet hva jeg kan gjøre?? Lenke til kommentar
d0ppler Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 mitt tips: bruk FireFox en langt bedre og raskere nettleser enn IE Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Hvordan kobler du til Internett? ADSL, modem, ISDN? Sjekk ip instillingene dine. --> Start - kjør - cmd - ipconfig /all Sjekk også Instillingene i IE. --> Verktøy - Alternativer for Internett - Tilkoblinger Lenke til kommentar
Kenito_2 Skrevet 29. november 2004 Forfatter Del Skrevet 29. november 2004 Skal sjekke det når jeg kommer hjem. Men ingen andre som har noen fler tips? Så jeg har noen fler ting å sjekk/gjøre når jeg kommer hjem. Beste er vel kanskje å inst. ny nettleser? (Netscape, Mozilla, etc.) Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Bruker kun IE til test, og de få sidene som krever det. Liker Opera mye bedre. Firefox syntes jeg bare var stress, må jo installere ett hav av plugins og skinne den før den er brukandes. Men den er jo gratis da Lenke til kommentar
Kenito_2 Skrevet 2. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2004 C:\>ipconfig /all IP-konfigurasjon av Windows 2000 Vertsnavn . . . . . . . . . . . . . . . . : it-rd2b4w5bawmu Primær DNS-suffiks . . . . . . . . . . . : Nodetype. . . . . . . . . . . . . . . . . : Broadcast IP-ruting aktivert. . . . . . . . . . . . : Nei WINS-proxy aktivert . . . . . . . . . . . : Nei Ethernet-kort Lokal tilkobling: Tilkoblingsspesifikt DNS-suffiks . . . . : Beskrivelse . . . . . . . . . . . . . . . : CNet PRO200 PCI Fast Etherne t Adapter Fysisk adresse. . . . . . . . . . . . . . : 00-80-AD-7D-14-23 DHCP aktivert . . . . . . . . . . . . . . : Ja Automatisk konfigurasjon aktivert . . . . : Ja IP-adresse. . . . . . . . . . . . . . . . : 10.0.0.2 Nettverksmaske. . . . . . . . . . . . . . : 255.255.255.0 Standard gateway. . . . . . . . . . . . . : 10.0.0.1 DHCP-server . . . . . . . . . . . . . . . : 10.0.0.1 DNS-servere . . . . . . . . . . . . . . . : 217.13.4.24 217.13.7.140 Leasingavtale anskaffet . . . . . . . . . : 2. desember 2004 00:14:27 Leasingavtale utløper . . . . . . . . . . : 2. desember 2004 12:14:27 C:\> Lenke til kommentar
Kenito_2 Skrevet 12. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2004 Ingen som vet noe mer? Får ikke kjørt messenger med IE nede..... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå