zacka Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Jeg leste en artikkel et sted (trodde det var dinside.no) med oversikt over hva du kunne spare på å handle julegavene på endel webshop'er. Der stod det bl.a en link til en utenlandsk (USA) webshop som selger t-skjorter med spill-figurer, 80-tallshelter osv. Jeg finner ikke den artikkelen igjen, ergo jeg finner ikke linken heller. Er det noen som kan hjelpe meg? Jeg har søkt på "julegave"/"gave" på dinside.no, men fikk ikke noe riktig treff... Lenke til kommentar
swanky Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Vet ikke om det er denne, men de har en masse greier i alle fall: www.80stees.com/ Lenke til kommentar
zacka Skrevet 29. november 2004 Forfatter Del Skrevet 29. november 2004 Takk, takk, takk! Det var den siden Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Det er også en del tilsvarende t-skjorter på www.gameskins.com og www.hottopic.com. Lenke til kommentar
zacka Skrevet 29. november 2004 Forfatter Del Skrevet 29. november 2004 Flott Er det forresten toll/moms på klær? Evt. er grensen på 200,- på klær også? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Betaler moms for klær også, ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå