Jtand Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Har et Casio Exilim EX-Z50 digitalt kamera, jeg trenger et nytt minnekort til det. Helst 512 mb eller 1 gb. Hvilket merke skal jeg velge? Denne ser da bra ut? http://www.pcutstyr.no/main.php3?PI=11&PNO=146476 Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Har ett Z40 med 1x 512 og 1x 1GB Sandisk Ultra-II SD-kort og 1x 1GB og 1x 2GB Sandisk Extreme III CF-kort til 350D-kameraet mitt. Har testet både Lexar og Sandisk og Lexar er ikke verd prisforskjellen, spesielt siden jeg kjører SanDisk for en veldig billig penge =) kost + moms Lenke til kommentar
Carlos Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Som med så mange andre varer så får man hvad man betaler for. Med minnekort er min, og mange andres erfaring at pris og kvalitet hænger sammen... Lenke til kommentar
Bringisen Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 (endret) Som med så mange andre varer så får man hvad man betaler for. Med minnekort er min, og mange andres erfaring at pris og kvalitet hænger sammen... Har brukt Sandisk Ultra på min 10D (CF-kort) og har aldri hatt problemer. Men hadde krasj på et rimelig TwinMos kort , men fikk heldigvis nytt kort , men bildene var borte. På Sandisk Ultra får du 10 års garanti og ofte med en gjenopprettingscd. Jeg har fulgt litt med på debatter om minnekort og ser klart at Sandisk ikke har høyere feilprosent en Lexar kortene , og prisene er ikke så forskjellige. Så ofte får man hva man betaler for , men mellom disse to er det uansett snakk om små forskjeller i pris . Uansett er Sandisk og Lexar noen av de det beste på minnekort Endret 8. mai 2005 av helge.bringeland Lenke til kommentar
Mr.Graham Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 Dersom du ønsker å ta mye video, kan det lønne seg å kjøpe et kort med høyere skrivehastighet enn "standardkortene". Jobber i fotobutikk, og har hatt flere kunder som har klaget over hakkete video med et vanlig kort og som har prøvd et kort med raskere skriving med gode resultater. Kan være verdt de ekstra hundrelappene siden det er en engangsinvestering. Uansett ville jeg gått for merkene Sandisk eller Lexar, har begge selv, og har aldri opplevd noen form for krasj med disse. Hadde et TwinMos-kort engang, og det krasjet skikkelig... Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 Jeg er vledig fornøyd med Lexar, veldig stabilt kort! Lenke til kommentar
Jtand Skrevet 8. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2005 Lenge siden jeg skrev det innlegget. Kjøpte et SimpleTech 1 gb. Fornøyd! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå