timothy Skrevet 30. mai 2002 Del Skrevet 30. mai 2002 Som et motspill til alle trance/Black metal fans som dominerer mp3 barometerne på forumet, kommer mine personlige favoritter. Ettersom jeg er inne i en melancholy periode, blir stemningen deretter. 1. Red House Painters - SanGeronimo (Ocean Beach) 2. Johnny Cash - One (American III: Solitary Man) 3. Spain - Untitled 1 (The Blue Moods Of Spain) timothy Lenke til kommentar
KidComa Skrevet 30. mai 2002 Del Skrevet 30. mai 2002 Hehe, vil neppe kalle dette et motspill, menmen jeg hører nå ikke bare på black metal, så her har du 3 band - enkelte sanger er litt vanskelig å velge ut: Monster Magnet Nick Cave Alice in Chains Lenke til kommentar
timothy Skrevet 30. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2002 Tenkte forsovit det samme da musikk postene begynte å dukke opp. :smile: Lenke til kommentar
Hoppesagåsa Skrevet 30. mai 2002 Del Skrevet 30. mai 2002 Her er mine mest spillte indie-låter på PC'en. 1. Stone Roses 2. Blonde Redhead 3. My Bloody Valentine Ellers går det hovedsaklig i progrock og jazz. Har forresten lyst til å kuppe tråden din og spørre om hva som er dine tre mest spillte jazzlåter. Hos meg blir det da: 1. John Coltrane 2. Medeski & Wood 3. Wes Montgomery Lenke til kommentar
negerhenriksen Skrevet 30. mai 2002 Del Skrevet 30. mai 2002 Hører ikke på alt. rock, men Hard Rock Guns N' Roses !!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå