Zeena Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Jeg driver butikk med salg av "dingser". Et tips er å be om at beløpet på den nye dingsen din deles på to kvitteringer. En for deg og en som konemor får se.... Lenke til kommentar
saturnia Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Det viste jeg ikke at var mulig.. Gjør ting litt lettere da :!: Lenke til kommentar
Autodidact Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Ikke gjør det hvis man har økonomi til å kjøre modellen hvor fruen får blåse av like mye på sin skit, som du på din. Da kan det anses av henne som "dokumentfalsk" som har større strafferamme enn det vi menn ser på som mer horrible forbrytelser. Lenke til kommentar
Misantropen Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Nei... Det beste er nok å finne ei kjerring som ikke trenger å lures, og respekterer dine penger og behov. Fant man seg ei kjerring som ikke gjorde det - synd for deg og bedre lykke i neste liv :!: Lenke til kommentar
Autodidact Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Jeg ser en løsning i å "løsrive" seg, å bli homofil ... Lenke til kommentar
kaian Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Jeg ser en løsning i å "løsrive" seg, å bli homofil ... "Hvordan lure gubben" er vel en annen tråd? Eller ble de slått sammen? Lenke til kommentar
Misantropen Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 "Hvordan lure gubben" er vel en annen tråd? Eller ble de slått sammen? Den ligger definitivt ikke under dette underforaet vil jeg tro. Kanskje under Forum > Fritid > Mote og velvære ? Uansett, det finnes snille "kjerringer" der ute, så det er ikke nødvendig å konvertere legning enda håper jeg Lenke til kommentar
Autodidact Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 WTF! Er det en avsugnings-smiley?! Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 WTF! Er det en avsugnings-smiley?! Store Yehudi, det samme tenkte jeg ! Også her, da Jeg digger å bruke den smiley-en. Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Hvorfor er ikke denne sticky lenger? Lenke til kommentar
Misantropen Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 WTF! Er det en avsugnings-smiley?! Store Yehudi, det samme tenkte jeg ! Også her, da Jeg digger å bruke den smiley-en. Kremt.. Ja.. en "gay love" smiley. Jeg får skylde på google images søket Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Den gubben har ikke så mye å klage på. Furien som vi ser i dette klippet gav ham en MB 600 Pullman i fødselsdagsgave for et par år siden. Tipper heller ikke han har noen problemer med å smugle en M8 inn i huset, hvis det er noe slik hans hjerte begjærer. Hehe. Så er jo også Clarkie ganske rik, da. Tjener vel tett mot en million pund i året. Fantastisk morsomt å se det igjen. Tror jeg har episoden liggende et sted, er vel 'Inventions that changed the world: The Jet", tenker jeg. Visste ikke at du var interessert i Jezza, PM? Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Som gammel bilfan er jeg klart interessert i Top Gear. Min første bil var en Mini Cooper SS MkIII med racing-blokk og spisset topp. Lenke til kommentar
Autodidact Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Bare innrømm det PM, det har ingenting med biler å gjøre – du tenner på Jeremy Clarkson! Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Haha. Ikke akkurat erotisk.. Men Jezza har sin misjon. Personlig foretrekker jeg May, han har en mer common sense approach. En annen faktor er at folk som har vært med som publikum mener Clarkson og Hammond er mannevonde, mens May er en gentleman. Det er noe jeg setter pris på hos en kjendis. Har du fått med deg Oz and James big wine adventure (sesong 1 og 2), PM? Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Urk, det er jo nesten som meg Og selvfølgelig følger jeg med på Captain Slows eventyr. Lenke til kommentar
Asbjeurn Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Leste denne posten: Haha, reaksjonen til mamma når jeg sa at jeg ville kjøpe kamera til 15K var priceless! [...] Og like etter kjem denne: Gjør som meg. Få henne gravid og si at du må ha skikkelig kamera til babybilder Fikk iallefall økt budsjett fra 2000 til 4500. Veeeldig dårlig timing, JULINGiKAKE....håpar eg... Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Urk, det er jo nesten som meg Og selvfølgelig følger jeg med på Captain Slows eventyr. Men du liker jo tross alt aue de rusticale? Slow er den beste. Konge fyr. Lenke til kommentar
Autodidact Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 ... publikum mener Clarkson og Hammond er mannevonde ... Hammond, nah – han har liksom ikke pondus til det, men jeg elsker hvordan JC får det til. Hadde den fyren bare lest opp kameratester med sitt personlige tilsnitt, hadde jeg sittet klistret og sett på. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Nå snakker jeg om folk som har uttalt seg i ettertid. Hammond har også for mye kjendisstatus. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå