Gå til innhold

Hvordan lure kjerringa


Anbefalte innlegg

  • 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse

Den løsningen er nevnt på forrige side.. Men det kan bli fryktelig dyrt i lengden, tenk på alle de fine objektivene du kan kjøpe for prisen av podens ski, sykkel etc..

 

Det jeg lurer på er om kona går på: "Nei, nei, kjære, det har aldri stått et tretall der, det har alltid stått fem.. (Har 30D og lyst på 50D.) Selv om hun ikke kan så mye om foto, vil hun registrere hvis pop-up-blitsen forsvinner, så 5D (mkI eller II) er nok utelukket..

Lenke til kommentar
Mitt beste tips; Skaff baby og sig at dette kamerat kan ta bedre bilder på barnet enn det forrige kamera. Funker til 100%!

 

//LD

Det billigste er å ikke skaffe seg kjerring (og unger) har jeg funnet ut ... :tease: Eller ligge unna kjerringer som vil kontrollere pengebruken din, ikke liker store gulvhøyttalere i stua og ikke tolererer TV over 50". (Ja, jeg vet jeg er kravstor og fryktelig optimist ;) )

Endret av Misantropen
Lenke til kommentar

Jo, men funnet ut at det er vanskelig å ha samme nerdeinterresser. Dama synes alle spill er nerdespill, untatt SIMS. Kamera er hun litt mer akseptabel for nå når nevøer og nieser begynner å dukke opp. Men har funnet ut at en bør hamstre så mye en kan før en flytter inn sammen, etterpå har de full kontroll over hva som befinner seg innendørs.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Veldig arti tråd her:P med oss er jeg ingen dritt kjerring:P gubben vil ha musikk annlegg med 2STORE høytalere i stua til 16000kr greit for meg. Man skal jo leve litt. Være fornøyd med livet! når jeg ville ha stort akvarium på 240liter i stua. null problem.Trengtes ikke overtalelse det heller.Jeg var blakk å OBS hadde tilbud på nikon D40kit sa han fint at han kunne betale! ;):devil:

Lenke til kommentar
Veldig arti tråd her:P med oss er jeg ingen dritt kjerring:P gubben vil ha musikk annlegg med 2STORE høytalere i stua til 16000kr greit for meg. Man skal jo leve litt. Være fornøyd med livet! når jeg ville ha stort akvarium på 240liter i stua. null problem.Trengtes ikke overtalelse det heller.Jeg var blakk å OBS hadde tilbud på nikon D40kit sa han fint at han kunne betale! ;):devil:

 

Hva skjer når det akvariumet på 240l møter høytalerne? :hmm: ?

Lenke til kommentar
Hva skjer når det akvariumet på 240l møter høytalerne? :hmm: ?

Godt spørsmål. Sannsynligvis går det bra- men det blir noen skikkelige rocka fisk :thumbup:

 

Får bare håpe det ikke blir en liter-kamp mellom dere, 240 liter akvarium, så 2x200liter høytalere, så et 240 liter akvarium til osv. En ting er at dere (og fiksene) blir døve, men dere ender opp med å holde dere på kjøkkenet da stua er full ...

 

Tom

Lenke til kommentar

Dette er vel delvis feil tråd, men...

 

En ting er kjerringa, det skal bli vanskelig nok å lure henne, men først må banken ha sitt. Saken er at jeg nettopp har spart 71.000 ved kjøp av kamerahus, og de pengene er det vel bare rett og rimelig at jeg kan bruke på a) litt optikk og b) en reise langt vekk fra grusen i oppkjørselen? Hvordan overtaler man banken?

 

Kan man forresten få bekrefta deltakelse i "luksusfellen" før man setter kortene i sving? Det hadde vært noe...

 

Edit: stavefeil

Endret av kaian
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...