Gå til innhold

Hvordan lure kjerringa


Anbefalte innlegg

Vi får se. Det er synd at jeg aldri får tid til å delta i disse utfordringene. Det skyldes at jeg kun har nett på jobben i Bergen, samt at jeg spesielt i vinter har hatt tøffe deadlines å forholde meg til. Årsaken til at jeg er på Haugalandet i helgen er at jeg klarte å levere de siste tekstene mine i ettermiddag, slik at jeg har anledning til avspasering på mandag. Det blir den deilig og velfortjent langhelg, med litt fotografering og lange netter sammen med min bror og hans Olympus. 28mm-eren får nok kjørt seg i helgen, skal du se.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kanskje om du droppet litt tid her inne, brukte den til å skrive tekster, så hadde du hatt mer til til knipsing...

Finnes det noen som våger å påstå at de har postet flere bilder enn meg på BK? Det tror jeg neppe, så den uttalelsen faller på steingrunn for min del. Den treffer milevis unna. Jeg trenger ikke bruke så mye tid på å ta bilder, fordi jeg er så jævla flink og kreativ. Det burde jo du vite :tease: .

 

Ellers er jeg jo i tids-skvis så det holder som familiefar, og bruker kun tid på Akam når jeg er på Karmøy for litt alenetid. Mindre skriving kan det dessverre ikke bli, siden jeg kun er på Akam en helg i måneden. Deadlines kan heller ikke kortes ned på, i og med at det er min jobb å rekke deadlines. Det hadde tatt seg ut hvis ikke de som brekker sidene ikke får tekstene mine før de skal sende pdf til Polen, eller nettsiden ikke hadde blitt oppdatert regelmessig. Slik er det bare for de som jobber som journalister, dessverre. Jeg skulle gjerne ha sluppet å jobbe for å ta kunstbilder på heltid, men da blir det ikke mye mat i kjøleskapet. So ist das leben :thumbdown: .

Endret av PMnormal
Lenke til kommentar
Når du sier det så savner jeg å se noen bilder fra deg ja! ;)

 

Hva er det du jobber som sa du?

Forsøk å søke på mitt navn i BK, og du finner ut at få har hatt like mange poster med bilder som meg. Det er klart at jeg ikke har vært så aktiv det siste året, men jeg kan jo ikke ha like god tid hele livet. De to årene jeg tilbrakte som fotograferende reiseslask måtte jo ta slutt, og jeg måtte tilbake til jobbing igjen. En slik luksus kan ikke en familiemann nyte for lenge. De som har vært aktive i tre år burde vite hvor mange bilder jeg har publisert her på Akam.

 

Jeg jobber som redigerer og journalist for en belgisk/fransk forlagskonsern som gir ut magasiner i flere europeiske land + Canada. Jeg skriver for et av de to norske magasinene, og redigerer nettsiden deres. På heltid. Hvilket er ikke relevant for dere som er på aktive på Akam, for her er jeg en privatperson som liker å fotografere og diskutere foto. Det er også deilig å slippe å skrive etter NTB-normene som privatperson, og det er også en motivasjon og glede for en verbal person som meg.

Lenke til kommentar

Så sant du ikke kun tilbringer tiden med å ta bilde av dtt eget navlelo :p så går jeg ut i fra at dama di også har glede av at du både tar flotte bilder, men at du faktisk også har en hobby?

 

Og tror du virkelig at hennes sminke, klær for ikke snakke om vesker og sko alt sammen er "å den gamle greia... den har jeg hatt lenge!" Hvor godtroende kan man bli? :D

 

Har nå engang tro på at å innføre et nyinnkjøp i full åpenhet er det beste, og la samtidig henne få se den utrolige gleden du har over nyinnkjøpet ditt. Hvem kan bli sur på noen som er så glad?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Mitt beste tips er å kjøpe utstyr før man går inn i et forhold.. Evt før man flytter inn/ut. Man har så utrolig mye penger når man kun har segselv å tenke på ,men med en gang det kommer en partner inn i bildet så merker man at man rett og slett ikke tjener nok for begge deler.

 

Men det viktigste er å bruke tid med kamera sitt. Hvis man gjør det så ser damene hvor mye glede vi har av utstyret vårt. Er verre med at man skal ha med seg en hel sekk med fotoutstyr når man skal på tur og appåtil skal stoppe og ta bilder hele tiden , evt undersøke om det er noe å ta bilde av. Det er nok tryggest for et forhold å ha fotoaparatet være hjemme hvis man går på tur, men problemet kan jo selvsagt være at man mister noen bilder her og der.

 

Jeg tør nesten å sette penger på at mange som bruker masse penger på fotoutstyr lever ganske sparsomt resten av året for å spare til "den neste tøffe tingen".

Lenke til kommentar
Hvor blir det forresten av humoren som tråden egentlig er bygget på?

 

Den har blitt kidnappa av fornuften.

Huff. Kan ikke forumstyret gi han der fornuften perm ban snart? Han truer jo med å ødelegge all moroa her på bruket. Nei til fornuft! Fornuft go home! Fornuft ut av Akam! I alle fall ut av denne tråden....

Lenke til kommentar
Hvor blir det forresten av humoren som tråden egentlig er bygget på?

 

Den har blitt kidnappa av fornuften.

Huff. Kan ikke forumstyret gi han der fornuften perm ban snart? Han truer jo med å ødelegge all moroa her på bruket. Nei til fornuft! Fornuft go home! Fornuft ut av Akam! I alle fall ut av denne tråden....

 

Hohumm... Skal ta det opp internt jeg, så skal vi se om ikke vi klarer å bli helt kvitt denna fornuften.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Solgte bilen min i dag og bestilte meg Pentax K20D kit hvordan bortforklarer jeg det? :p

 

Du er nok dessverre litt eid. Evt kan du sette deg på kameraet og insistere på at det er den samme gamle bilen, men da skal du ha dum kjerring for at hun skal gå på det :)

 

Disclaimer: Jeg er ikke ansvarlig om kameraet ødelegges av den feite ræva di.

 

End of joke.

Endret av sn0dig
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...