Gå til innhold

Hvordan lure kjerringa


Anbefalte innlegg

Det hadde vært så mye bedre for økonomien om jeg ikke var sammen med en kamerageek. Jeg skulle nesten ønske jeg måtte benytte meg av tipsene her for å få kjøpt meg noe. *snart fattiglus*
Trøst deg med at så lenge du bruker penger som ikke er lånte, har du mye mer glede av kamerautstyr enn penger på en konto ;-)
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er ikke kamera personlig?

 

Jeg trenger heldigvis ikke å lure gubben. Vi sitter snart med tre systemer og feriepengene mine er allerede øremerket objektiv(er) og E-420 med pancake. Uten så mye som et pip fra han jeg deler bad med.

 

Hmmm...med personlig så mente jeg noe du KUN bruker på deg selv. Kamera tar jeg bilder med og det av hele gjengen. Hvilke minner skulle kona og ungene sitte igjen med hvis ikke jeg hadde "tøysa" bort så mye penger på kamera/video etc??

Flatskjerm er ikke personlig (begge ser på tv...), hjemmekinoanlegg er ikke personlig (alle hører på), ja sånn kunne jeg holdt på lenge...

 

BTW så kjøpte kona jakken til 3000 idag...men hun fikk den for 2000 da. Flink pike!

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Nå er kjerringa i London, så jeg har kjøpt rørmonotrinn på 100W i triodedrift, D3-hus og SB800. Det kommer til å sikre meg 6-8 uker med netter på sofaen. Det er verre med den halvrestaurerte MGB'en som har fortrengt hennes Rav 4 fra garasjen. Den kommer til å føre til nekt av matoke, ugali og kasava til jeg har spist Mr. Lee i minst 6 mnd ;)

Endret av PMnormal
Lenke til kommentar
Nå er kjerringa i London, så jeg har kjøpt rørmonotrinn på 100W i triodedrift, D3-hus og SB800. Det kommer til å sikre meg 6-8 uker med netter på sofaen. Det er verre med den halvrestaurerte MGB'en som har fortrengt hennes Rav 4 fra garasjen. Den kommer til å føre til nekt av matoke, ugali og kasava til jeg har spist Mr. Lee i minst 6 mnd ;)

 

Er det ikke bare å selge den RAVen en du bor tros alt en plass det ikke har snød siden 60 tallet.. Så har du båte ordnet finansiering og du får god plass i garasjen.

 

Regner med at du kjøpte 2 monotrinn. er litt kjedelig å ha stereo med et effektrinn.

og blir det krise kan du jo bare selge komfyren, det bure gå fint å varme vann til dr. lee på 100W med rør.

 

Jeg kjøper det jeg vl ha, min sammbo bruker så mye penger på hundene at ho har ikke noe ho skulle sakt.

Lenke til kommentar

Et sett med matchede millitærspesifiserte rør fra slutten av sekstitallet. Nu ja, jeg vet ikke helt om bare skal fortsette å bruke min 20D til den er utslitt.... min søte Nordic Ming Da bør heller ikke oppleve så store traumer i sitt foreløpig korte liv, så kanskje jeg burde levere sakene tilbake. Hva synes dere? Da blir det bare kostholdet det går ut over.

Lenke til kommentar

En besnærende tanke. Tipper jeg kan finne et hustelt fra syttitallet som jeg kan lappe litt på selv. Ikea? Da blir det jo både barnerom og master bedroom, samt stue hvis forteltet kan lukkes. Det spørs om det ikke bare blir meg og guttungen som blir glad for en slik sommer, men da har jo flertallet talt :woot:

Endret av PMnormal
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
He he he. Alt kan skje med meg, men at det større femsifret beløp faller ned i fanget på meg skjer dessverre helle sjelden. Jeg må nok nøye meg med den 28mm-eren som dukker opp i posten i morgen. I wish I wish....

 

Er det 28 f/2,8 - Du har jo pratet om å kjøpe det objektivet i årevis.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...