Eradicator Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Hei. Skal ha to S-ata disker i mitt nye system (En WD Raptor på 74GB og en Hitachi 250GB), men har aldri brukt S-ata før og bygger for første gang. Hovedkortet mitt er et EPoX EP-9NDA3+ Nforce3 Ultra. Lurer på følgende: - Jeg har satt S-ATA kablene i S-ATA kontakt tre og fire i hovedkortet fordi skjermkortet dekker over kontakt nummer en og to. Vil dette ha noe å si? - Trenger jeg noe diskett med drivere for dette hovedkortet? Vil helst ikke installere noen floppy drive. - Noe annet jeg burde være obs på? Takker for eventuell hjelp! Lenke til kommentar
Molbo Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Har lite og si hvilken kontakt du setter dem i. Ja, du trenger noen drivere på en diskett. Det er et helvete med S-ATA disker om du spør meg Lykke til Lenke til kommentar
Geble Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Hei, To av disse portene er integrert i nForce chipsettet, skal vel ikke trenge drivere til disse? mvh Lenke til kommentar
DarkStarr Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 når du skal instalere OS trykk F6 når du har starta opp fra OS cd-romèn Lenke til kommentar
Eradicator Skrevet 29. november 2004 Forfatter Del Skrevet 29. november 2004 Hei, To av disse portene er integrert i nForce chipsettet, skal vel ikke trenge drivere til disse? mvh S-ATA port 1 og 2 er klumsete plassert under skjermkortet... kan jo prøve å få festa dem der men veit ikke helt om det går gitt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå