retry Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Trenger nettverkspersonell til fremtidig lan prosjekt. Det har bare begynt som en idé.. og mange vil nok tenke her at dette er for utrolig til å være sant.. Men mer og mer tyder på at dette faktisk vil la seg gjennomføre.. Derfor jeg skriver dette:) Vi trenger i allefall noen som har lyst til å være med å arrangere LAN.. Og nå i første omgang folk som har peiling på nettverk. I prosjektet har vi prioritert premier forann profitt, så du må regne med at du ikek kommer til å bli rik på dette.. Som du ser er det mange LAN rundt omkring i Landet.. så vi trenger mange folk.. Legg også merke til pengepremiene i finalen:) 250.000kr,- for første plass i CS håper vi skal være ett trekkplaster. Kommenter gjerne her.. Egen nettside vil komme opp i løpet av kort tid Trykk her for å lese mer Lenke til kommentar
jh_ Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 250 000,- som førstepremie, til noe som høres ut til å være ditt første LAN du arrangerer. Dvs. at du må ha 500 stk som betaler 500,- hver, pluss kostnader for switcher, leie av lokale, og alt det andre som hører med. Pluss at du sikkert skal ha andre compoer, og premier for 2/3-plass. Da blir du plutselig avhengig av 800 (++) folk for å få dekket alle kostnadene.. Det høres litt drøyt spør du meg, iallefall når du ikke har et navn engang. Lenke til kommentar
Asbjørn² Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Trenger nettverkspersonell til fremtidig lan prosjekt. Det har bare begynt som en idé.. og mange vil nok tenke her at dette er for utrolig til å være sant.. Men mer og mer tyder på at dette faktisk vil la seg gjennomføre.. Derfor jeg skriver dette:) Vi trenger i allefall noen som har lyst til å være med å arrangere LAN.. Og nå i første omgang folk som har peiling på nettverk. I prosjektet har vi prioritert premier forann profitt, så du må regne med at du ikek kommer til å bli rik på dette.. Som du ser er det mange LAN rundt omkring i Landet.. så vi trenger mange folk.. Legg også merke til pengepremiene i finalen:) 250.000kr,- for første plass i CS håper vi skal være ett trekkplaster. Kommenter gjerne her.. Egen nettside vil komme opp i løpet av kort tid Trykk her for å lese mer Og hvordan har dere tenkt å få til dette? Hvis det kommer totalt 1500 deltakere på alle arrangementene, og de betaler 200 kroner i inngangspenger. Da har du 300.000 kroner som blir gitt bort i CS og WC3 premier. Da har du ingenting til å leie hall/strøm/internett/switcher/strømskap/osv... Det vil koste ca. 15-100.000 kroner å leie hver hall. Så har du strøm og internett i tillegg. Forklar! Lenke til kommentar
retry Skrevet 29. november 2004 Forfatter Del Skrevet 29. november 2004 (endret) LAngt i fra mitt første Lan... Jeg kan i allefall røpe at mine kjære folk i utlandet har greid å skaffe meget gode sponsoravtaler... så dette vil være dekket 99% av sponsorpenger... AMD, Thermeltake, MSI, samt Asus er noen av de jeg kan nevne som er sikre hvis det blir noe. EDIT: I denne posten ber jeg om nettverkspersonell. Kritikk og meninger om dette bes tas på denne posten: Trykk her for å komme til posten Endret 29. november 2004 av retry Lenke til kommentar
retry Skrevet 29. november 2004 Forfatter Del Skrevet 29. november 2004 250 000,- som førstepremie, til noe som høres ut til å være ditt første LAN du arrangerer. Dvs. at du må ha 500 stk som betaler 500,- hver, pluss kostnader for switcher, leie av lokale, og alt det andre som hører med. Pluss at du sikkert skal ha andre compoer, og premier for 2/3-plass.Da blir du plutselig avhengig av 800 (++) folk for å få dekket alle kostnadene.. Det høres litt drøyt spør du meg, iallefall når du ikke har et navn engang. Legg merke til at dette går over mange LAN, og at så og si alt av pengepremier er dekket allerede Lenke til kommentar
retry Skrevet 29. november 2004 Forfatter Del Skrevet 29. november 2004 Da har du ingenting til å leie hall/strøm/internett/switcher/strømskap/osv... Det vil koste ca. 15-100.000 kroner å leie hver hall. Så har du strøm og internett i tillegg. Forklar! Vi har vært i kontakt med forskjellige ISP'er.. og det virker som å få sponset Internet de fleste steder vil bli et av de minste problemene. Utgiftene vil hovedsakelig ligge i leie av hallen, samt strøm. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå