hasuwest Skrevet 30. mai 2002 Del Skrevet 30. mai 2002 Hei! Jeg skal bytte min Hansol 920P i dag, så lurer jeg på om LG sine Flatron skjermer er bra? Jeg skal benytte meg av angre retten på skjermen min som jeg skal sende til bake til Komplett. Jeg har tittet litt på denne, noen som har noe erfaringer med denne skjermen? http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...23&GrpID=6&s=pl . Eller er det noen som vil annbefale noen andre skjermer de har på komplett? Svar mottas med stor Glede :wink:! Lenke til kommentar
Danny Skrevet 30. mai 2002 Del Skrevet 30. mai 2002 har lest tester om lg skjermer de har ikke fått så bra kritikk,hvis du har penga kjøp nec eller er også samsung bra.her er et utdrag fra en annen lg skjermen som også bruker flatron som er også tusen kr dyrere:With regard to geometry, it has to be said the LG 915FTPlus was not one of the best in the test. Whether in 1280x1024 or 1600x1200, there were slight trapezoid effects at the bottom of the screen, which were hard to eliminate, no matter how much we tweaked. This makes it all the more a shame, because otherwise this monitor has huge assets. The OSD is well-designed and pleasant to use, with a very smart menu system. It has all the adjustments you can think of, including purity by zone. Its readability is excellent, the moiré disappears after the usual few adjustments, and the colors are warm and generally faithful. One of the outstanding advantages is the quality of the black on screen, much higher than the others in the test. To sum up, the 915FTPlus is a pretty attractive monitor that will appeal to users who cannot stand the Trinitron lines. It costs a bit less than its rivals, so it is a pity it has these geometry failings her er testen: http://www4.tomshardware.com/display/02q1/...0319/index.html Lenke til kommentar
The man! Skrevet 30. mai 2002 Del Skrevet 30. mai 2002 to av kameratene mine har LG flatron skjermer og de er dritbra! har selv en Hansol 710D og den blir slått langt ned i støvet. LG'ene har dritbra bilde og de er billige. Lenke til kommentar
asdfteam Skrevet 30. mai 2002 Del Skrevet 30. mai 2002 Har en LG 915FT Plus selv, syns den er veldig bra. Har ikke merket noe til geometrifeil. Brukte 1280x1024 først, men har gått over til 1600x1200 i 85Hz nå. Bildet er vel så skarpt som jeg får det på en GF3, antar jeg... Skjermen er også helt flat, ikke bare flat utenpå glasset som enkelte andre merker... Den har to innganger også, både vanlig 15-pins og 5-plugg BNC. Og USB-hub... Lenke til kommentar
void Skrevet 30. mai 2002 Del Skrevet 30. mai 2002 Har en LG 915 FT jeg også, men jeg sliter noe sinnsykt med gulaktig flimring i skjermen. Sett bort ifra det faktum at det oppstår sinnsyk smerte i lillehjernen etter ca. 30 min bruk så er skjermen fin den :smile: Den har jo kule knapper for instilling av egenskaper da! Lenke til kommentar
asdfteam Skrevet 31. mai 2002 Del Skrevet 31. mai 2002 Hvis den flimrer gulaktig så må det jo være noe feil. Du har ikke strømforsyning til ett eller annet som står i nærheten av skjermen? Har du prøvd den på en annen PC? Lenke til kommentar
Cueball Skrevet 31. mai 2002 Del Skrevet 31. mai 2002 Hei! Jeg har selv en LG Flatron Skjerm (915FT Pluss). Jeg vil faktisk komme med den (kontroversielle?) påstanden at bildet er nesten like bra som Sony G420, bare uten trinitron stripene. (Har du pengene er jo Sony eller Eizo bedre, men de koster jo også mye mer)Du kan trygt kjøpe en slik skjerm, jeg måtte bruke litt tid på justering av geometri, men nå er det nermest perfekt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå