amundsf Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Hei! En kamerat av meg har et problem med å kjøre S-ATA og IDÉ disk sammtidig. Og siden jeg selv vurderer å kjøpe en S-ATA disk om ikke så lenge, ble jeg jo litt interisert for å slippe samme problemet selv :!: Så mens han knoter tenkte jeg at jeg skulle forsøke her Problemet er at når en IDÉ disk kobles til booter PC'en på den uansett. Selvom han i BIOS har valgt at den skulle boote på S-ATA disken. Når han fjerner IDÉ disken booter den helt fint på S-ATA disken. Noen som har peiling på hva som er feil her? Han har dette MSI K8NM hovedkortet. Lenke til kommentar
2peewee Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 har du sett på jumper innstillinger?? og viss du leser sata guiden p hovedsiden så står sikkert alt der Lenke til kommentar
amundsf Skrevet 29. november 2004 Forfatter Del Skrevet 29. november 2004 har du sett på jumper innstillinger?? og viss du leser sata guiden p hovedsiden så står sikkert alt der Fra S-ATA guiden: -Ingen Jumpere skal settes Godt mulig det står noe om dette problem i SATA guiden - i så fall ser jeg det ikke... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå