_-inv|tro-_ Skrevet 30. mai 2002 Del Skrevet 30. mai 2002 skal for tiden kjøpe ny mobil og valget har falt mellom Ericsson R600 og Samsung SGH-N620. Noen som har noen + eller - sider ved disse telefonene? kom gjerne med anbefalinger av andre mobiler også. Hilsen _-inv|tro-_ [ Denne Melding var redigert av: _-inv|tro-_ på 2002-05-30 14:01 ] Lenke til kommentar
Mobil eksperten Skrevet 22. april 2003 Del Skrevet 22. april 2003 Jeg ville valgt en 3650 eller en p800! Lenke til kommentar
molna Skrevet 22. april 2003 Del Skrevet 22. april 2003 Mobil eksperten: er det morro å dra opp 1 år gamle tråder? Samme gjelder 'Jeg vil ha ny mobiltelefon!' tråden. Du ber jo om å bli utestengt idag... Lenke til kommentar
Mobil eksperten Skrevet 22. april 2003 Del Skrevet 22. april 2003 Ups, jeg så ikke på hvor gammel den var. :oops: Lenke til kommentar
cnil Skrevet 22. april 2003 Del Skrevet 22. april 2003 Ups, jeg så ikke på hvor gammel den var. :oops: [ironi]jeg forstår deg mobil-eksperten, hver gang jeg er på side 15 i forumet fordi jeg ikke har noe annet å gjøre på i livet, så glemmer jeg helt at det er en ett år gammel post jeg leser.. er det ikke rart? (..!?) [/ironi] EDIT - ikke navngitte personer på forumet forstod ikke helt hva jeg mente, så jeg gjorde det litt klarere... Lenke til kommentar
Mobil eksperten Skrevet 23. april 2003 Del Skrevet 23. april 2003 Ups, jeg så ikke på hvor gammel den var. :oops: jeg forstår deg mobil-eksperten, hver gang jeg er på side 15 i forumet fordi jeg ikke har noe annet å gjøre på i livet, så glemmer jeg helt at det er en ett år gammel post jeg leser.. er det ikke rart? (..!?) Samme her, jeg glemmer det jeg også! Lenke til kommentar
Kvalen Skrevet 23. april 2003 Del Skrevet 23. april 2003 Ironi er ikke den sterkeste siden til Mobil eksperten. Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 23. april 2003 Del Skrevet 23. april 2003 Nix, håper virkelig at det ikke var ironisk ment! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå