tørrfisk Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Har en katode som berører hovedkortet mitt.. Er dette farlig?? Lenke til kommentar
AutoExec Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 nja.. den er vel inni plexirøret sitt? I så fall burde det vel gå bra Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Jeg vet ikke, men det kan jo jære at den lagre et lite magnetisk felt som ikke er så bra... Men man vet jo aldri! Lenke til kommentar
AutoExec Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Jeg vet ikke, men det kan jo jære at den lagre et lite magnetisk felt som ikke er så bra... Men man vet jo aldri! kan aldri tro at det skal være noe magnetisk felt rundt katoder... Tror ikke folk ville puttet dem i PC'ene sine da Jeg vil tippe at det er helt trygt å ha det sånn du har det.. hvordan nå enn det er.. Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 29. november 2004 Forfatter Del Skrevet 29. november 2004 :!: Takk, dette var betryggende! Rett over kanten på hk er den eneste plassen som ser bra ut for den andre katoden i min dell Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå