Gå til innhold

noen bander som har samme type musikk som linkin?

dmx

Anbefalte innlegg

Tool

:)

Tool? Say what? Kan jo ikke sammenlignes.. :shrug:

Ikke klag på meg!

Det var Musicplasma som satte dem opp som referanser til Linkin Park. :p

Hvis du ikke merket det så satte dem også opp Iron Maiden som referanse, det er også veldig langt vække musikalsk sett.

Skal også være sagt at Opeth ble satt opp som fjern slektning(gjennom Evanescence og så Nightwish)...

Tool kan forøvrig samenlignes med A Perfect Circle :p (men de er også ganske forskjelige)

Endret av TLZ
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Noe så stort som Radiohead. Linkin Park ganske store,det året da det første albumet kom var vell det det mesteselgene albumet det året. Tror neppe det kommer til å skje med Radiohead.

Britney Spears, Westlife, Backstreet Boys, Aqua, Spice Girls...

de var også særdeles store bands, sikkert større enn Linkin Park.

Hvor bra musikk er er ikke definert av hvor mange som hører på dem.

Dessuten så tror eg ikke at vi om 20 år kommer til å snakke om det store bandet 'Linkin Park' som herjet musikk industrien på starten av 2000 tallet, hvis du forstår hva jeg mener ;) ;)

Lenke til kommentar
Noe så stort som Radiohead. Linkin Park ganske store,det året da det første albumet kom var vell det det mesteselgene albumet det året. Tror neppe det kommer til å skje med Radiohead.

Britney Spears, Westlife, Backstreet Boys, Aqua, Spice Girls...

de var også særdeles store bands, sikkert større enn Linkin Park.

Hvor bra musikk er er ikke definert av hvor mange som hører på dem.

Dessuten så tror eg ikke at vi om 20 år kommer til å snakke om det store bandet 'Linkin Park' som herjet musikk industrien på starten av 2000 tallet, hvis du forstår hva jeg mener ;) ;)

ja det er sant! Linkin Park var konge rundt 2000 eller no alle hørte på (alle de jeg kjente)! men de er ikke så store nå..! men de er bra ennå fordi om..! :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...