Gå til innhold

PC bygging

Anbefalte innlegg

Kva er det som lurast å starte med? Hovedkortet eller cdrom/harddisk?

Det hullet til pentuim4'en går det fint å fylle det opp med as3?

Kva er best av 2 vifter til å suge eller 1 til å suge og 1 til å blåse?

Er det lurt å plassere cpu først oppå hovedkortet før eg setter den i kabinettet?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:

Den 2002-05-30 11:40, siDDIs skrev:

Kva er det som lurast å starte med? Hovedkortet eller cdrom/harddisk?

Det hullet til pentuim4'en går det fint å fylle det opp med as3?

Kva er best av 2 vifter til å suge eller 1 til å suge og 1 til å blåse?

Er det lurt å plassere cpu først oppå hovedkortet før eg setter den i kabinettet?

Det lureste er å starte med Hovedkortet, det er lettest å jobbe i et kabinett med minst mulig utstyr inni!

Har ikke sett en P4 CPU :sad:, men du skal jo bare smøre AS3 på CPU kjernen. Jeg har bare satt AS3 på en ADM XP CPU.. Dessuten er det jo ikke dødelig at du ikke har kjølepasta på en P4 CPU, men det er jo alltids bedre med!

En vifte til å blåse inn forran og en til å suge ut bak er jo det beste mener nå jeg..

Du skal sette CPU, RAM og CPU Vifte før du setter HK inn i Kabinettet, det er _MYE_ lettere å gjøre dette uttenfor Kabinettet enn inni.

Håper dette hjalp deg litt!

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-05-30 11:56, siDDIs skrev:

takker for svar :smile:

ein ting til....det svarte belegget under kjøleribba...går fint å skrape det vekk med eit bankkort?

Jeg skrapte det bort med et bankkort, så det går fint! Men du bør få bort alle restene fra den kjøle pastaen som er på kjøle ribba fra før ved å enten bruke Isopropanol eller Lynol. Whitesprit går det også men det legger igjen et fettlag som ikke er så bra for kjølingen.

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-05-30 13:59, siDDIs skrev:

eit sprøsmål til

eg har 2 runde ata kabler..den eine er ata100, den andre er eg ikkje så sikker på siden det ikkje står noko som helst på den...er det muligt å sjå på formen at den ikkje er ata 100?

du ser de på tykkelsen,ata33 er 40 ledere og ata66 er 80 ledere så den burde være tykkere,er ikke 100% sikker siden eg aldri har hatt en runde ide kabel

Kjetil

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...