alexern Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 (endret) skjønner ikke hvorfor alle er så ville etter lian li. de er jo ikke no kule... de ser jo helt standar ut... kjipe syns jeg de er... da er det mye bedre med plexi-kabinett. les tabaqui sin worklogg for noen tips om hva du kan gjøre med det Endret 29. november 2004 av alexern Lenke til kommentar
king_pedersen Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 (endret) *Lian Li!!! uansett,hvor gammel er du? ikke for å være frekk! Endret 29. november 2004 av king_pedersen Lenke til kommentar
Data_Smurfen Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 jeg er ikke så spesielt glad i sånne kabinett så jeg sier at du burde ta et lian li kabiss eller kabbis har det selv og er storfornøyd Lenke til kommentar
Flames Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 (endret) *slettet av bruker* Endret 29. november 2004 av Flames Lenke til kommentar
reeeeg Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 De kabinettene der har stort potensiale om du legger ned et arbeid i det! Hvis du vil ha hvite leds syns jeg du skal kjøpe det helt blanke og ikke det blå. Sett en led i hvert hjørne så lyser kantene i kabinettet Kjøp hvite kabelstrømper, hvite og runde IDE_kabler, hvite S-ATA kabler, vifter i gjennomsiktig plast og rydd som bare det! Det kan faktisk bli litt kult Lenke til kommentar
dmx Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 *Lian Li!!! uansett,hvor gammel er du? ikke for å være frekk! lol jeg er 15 men jeg digger Lian Li! mens alle vennene mine liker kabinetter som ser ut som tivoli med masse neon lys og ting og tang jeg har bare et vanelig kabinett som jeg har modda selv! men lian li er konge!! skal kjøpe det med en gang jeg får råd.. lol du spurte ikke meg men men.. Lenke til kommentar
Kauder Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Jeg DIGGER CM Stacker! Fant en skikkelig koselig test på det, som gikk på alt av detaljer det hadde *sikle* Test av CM Stacker Og så tok jeg og mekket sammen noen bilder.. Kjedet meg grassalt.. Oversikt over features: CM Stacker-bilder Så er det et lite kabbis til, som var meget gøy, som nesten traff meg godt nok. Arctic-Cooling Silentium T2 Litte bedre bilder av det her Mye "lol" i denne tråden, forresten... Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Kamerat av meg hadde det kabinettet, stakkars.. Bråker fælt, detter fra hverandre, ser ikke pent ut, og er tuungt. Gå for Lian Li samma me en kompis av meg vi plaget han i en månde etter.. LIAN LI! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå