ELR Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Kjøpte nytt kabinett for litt siden, men leker med tanken på å bytte i ett av litt bedre kvalitet. Dessuten så bør det se litt kult ut også.... Hva synes dere om disse? http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=SBAC1CL1 eller http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=SBAC1BL1 Liker dissen, men vil evt.ikke ha tonnevis med lys i, bare et par diskrete hvite LEDs. Kan bli bra det? Lenke til kommentar
dmx Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 lol det ser jo ut som tivoli.. men er du 15år eller no sånt siden vil kjøpe sånnet kabinette? men ontopic: jeg likte det første kabinettet bedre jeg.. Lenke til kommentar
Fixer'n Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 ingen. Det er min smak men hadde jeg blitt tvunget hadde jeg valt nr 1 Lenke til kommentar
RockFord_ Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Jeg liker ikke de der plexi kabbisene pga at det ikke er mulig og få det til og se ryddig ut inni de.. Lenke til kommentar
dmx Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 (endret) ingen. Det er min smak men hadde jeg blitt tvunget hadde jeg valt nr 1 me too.. Jeg liker ikke de der plexi kabbisene pga at det ikke er mulig og få det til og se ryddig ut inni de.. ermm.gif lol, ja det kommer til å se stygt ut! Lian Li er noe.. Endret 29. november 2004 av dmx Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 jeg ser ingen forskjell på de to kabinettene, de ser helt like ut for meg. og jeg likte ingen av dem Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Hvis du har penger, kjøp deg er Lian Li kabinett. Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Kamerat av meg hadde det kabinettet, stakkars.. Bråker fælt, detter fra hverandre, ser ikke pent ut, og er tuungt. Gå for Lian Li Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Hvis du har penger, kjøp deg er Lian Li kabinett. words Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 jeg ser ingen forskjell på de to kabinettene,de ser helt like ut for meg. og jeg likte ingen av dem ^^ så enig Lenke til kommentar
dmx Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Hvis du har penger, kjøp deg er Lian Li kabinett. words Lenke til kommentar
Lock-Aze Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Smaken er som baken, den er delt. Jeg liker heller ikke dette kabinettet og mener at Lian Li er sjef. Tho, jeg har en kompis som har dette og mener det er det beste kabinettet man kan få. (Spare penger på juletre i år da ) Lenke til kommentar
king_pedersen Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 skjnner ikke at folk som skalha seg et kabinett ikke bare kjøpersegetdeliker, istedenfor å bry seg medhva andre folk mener! greti nok å spørre omdet er bra, men utseende er det jo de selvsom skal like, ingen her somsvarer som skal ha det under pulten, det er jo kjøperen! eier ikke folk egne meninger nåtil dags? Ontopic: syntes begge var fæle og gå hellerfor Lian Li hvis du har råd da! Lenke til kommentar
ELR Skrevet 29. november 2004 Forfatter Del Skrevet 29. november 2004 skjnner ikke at folk som skalha seg et kabinett ikke bare kjøpersegetdeliker, istedenfor å bry seg medhva andre folk mener! greti nok å spørre omdet er bra, men utseende er det jo de selvsom skal like, ingen her somsvarer som skal ha det under pulten, det er jo kjøperen! eier ikke folk egne meninger nåtil dags? Ontopic: syntes begge var fæle og gå hellerfor Lian Li hvis du har råd da! Du skjønner ikke nei? Hva er et forum uten nye tråder? Greit med litt meninger fra andre og. Jeg liker ikke de helt gjennomsiktige kabinettene så veldig, men ser et potensiale i de. De kan nok bli skikkelig flotte så lenge de "styles" med måte. Hvis en klarer å holde det veldig ryddin inne i kabinettet, og svakt, hvitt/offwhite lys inne i kabinettet. Tror det kan bli bra jeg! Blir kanskje litt vel mye tivoli med lys i alle farger som blinker i takt med bassen etc. Det er vel litt som å style en bil, det er en fin linje mellom stilfullt og pent, og vulgært og stygt. Sikler litt på Lian Li også! Men de er dyyyyyyre! Dessuten så synes jeg de fort blir litt kjedelige. Lenke til kommentar
Anonym1234567890 Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Eg like ikkje plexicab slik dei er orginalt. Men dersom du gjer noko liknane The black mirror project kjem du til å få eit konge kabinet. Det er opp til deg å bestemma korleis du vil at ditt kabinet skal sjå ut. Kjøp det dersom du like det. Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 syns plexi kabinettene har stort potensiale.. Enten så gjør man en dritt dårlig jobb, og det ser ut som ett diskotek Eller så gjør man en god jobb med kabelsamling og lys.. og det blir vakkert Lenke til kommentar
Pels Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 nah. Gjennomsiktig kabinett ser så rotete ut . Ville ha gått for andre kabinetter i aluminium med liten rute på siden Lenke til kommentar
christer-R Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 *Tipper du er 14 år og kjempe glad i lan* Har jeg rett? eller har jeg rett? Lenke til kommentar
ELR Skrevet 29. november 2004 Forfatter Del Skrevet 29. november 2004 christer-R, hvem sikter du til? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå