Gå til innhold

Hvilke kabinetter liker dere?

Anbefalte innlegg

Kjøpte nytt kabinett for litt siden, men leker med tanken på å bytte i ett av litt bedre kvalitet. Dessuten så bør det se litt kult ut også....

Hva synes dere om disse?

http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=SBAC1CL1

eller

http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=SBAC1BL1

Liker dissen, men vil evt.ikke ha tonnevis med lys i, bare et par diskrete hvite LEDs. Kan bli bra det?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
:no:  ingen. Det er min smak men hadde jeg blitt tvunget hadde jeg valt nr 1 :blush:

me too.. ;)

Jeg liker ikke de der plexi kabbisene pga at det ikke er mulig og få det til og se ryddig ut inni de.. ermm.gif

lol, ja det kommer til å se stygt ut!

Lian Li er noe.. :D

Endret av dmx
Lenke til kommentar

skjnner ikke at folk som skalha seg et kabinett ikke bare kjøpersegetdeliker, istedenfor å bry seg medhva andre folk mener! greti nok å spørre omdet er bra, men utseende er det jo de selvsom skal like, ingen her somsvarer som skal ha det under pulten, det er jo kjøperen!

eier ikke folk egne meninger nåtil dags?

Ontopic: syntes begge var fæle og gå hellerfor Lian Li hvis du har råd da!

Lenke til kommentar
skjnner ikke at folk som skalha seg et kabinett ikke bare kjøpersegetdeliker, istedenfor å bry seg medhva andre folk mener! greti nok å spørre omdet er bra, men utseende er det jo de selvsom skal like, ingen her somsvarer som skal ha det under pulten, det er jo kjøperen!

eier ikke folk egne meninger nåtil dags?

Ontopic: syntes begge var fæle og gå hellerfor Lian Li hvis du har råd da!

Du skjønner ikke nei? Hva er et forum uten nye tråder? Greit med litt meninger fra andre og. :)

Jeg liker ikke de helt gjennomsiktige kabinettene så veldig, men ser et potensiale i de. De kan nok bli skikkelig flotte så lenge de "styles" med måte. Hvis en klarer å holde det veldig ryddin inne i kabinettet, og svakt, hvitt/offwhite lys inne i kabinettet. Tror det kan bli bra jeg! :D

Blir kanskje litt vel mye tivoli med lys i alle farger som blinker i takt med bassen etc.

Det er vel litt som å style en bil, det er en fin linje mellom stilfullt og pent, og vulgært og stygt.

Sikler litt på Lian Li også! Men de er dyyyyyyre! Dessuten så synes jeg de fort blir litt kjedelige.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...