Ni kon Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Mår du illa? Hilsen Per Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 japp. Den minste lysskilde gir langt dårligere kontrast på en skjerm. Og skjermprodusentene vil ha så høy kontrast som mulig. Dette igjen for å ha imponerende specker slik at de selger mer. Jeg vil tro at de har helt mørke rom på måling av repsonstid også.. Hvor i all verden har du fått vite at iso målinger foregår i opplyste rom? Lenke til kommentar
enden Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Jeg vil tro at de har helt mørke rom på måling av repsonstid også.. Hvor i all verden har du fått vite at iso målinger foregår i opplyste rom? Nja, i et helt mørkt rom vil nok rise-tiden øke betraktelig mens fall-tiden vil bli noe bedre. Totalt sett vil responstiden øke noe. Jeg har karret til meg noen utdrag av ISO-specken som jeg har skumlest Lenke til kommentar
HetrTiXc Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Grunnen til at han har såpass mange valg og antageligvis ikke kan hake av på "skjul modi denne skjermen ikke kan vise" er fordi driverer ikke er instalert (så vidt jeg ser) HetrTiXc Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå