ClawHammer Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Tok flere speed tester nettop lå på mellom 1500kbit/s til 3000kbit/s men har ALDRI i mitt liv fått minus ! :!: jeg shylder vist itavisen fart no jeg Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 ha-ha noen som har laste ned photoshop? Lenke til kommentar
ClawHammer Skrevet 29. november 2004 Forfatter Del Skrevet 29. november 2004 nope fikk det bare en gang da flirte meg i hel etterpå :!: Lenke til kommentar
The_Darkness Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 HA HA... bra du koser deg med Paint... Lenke til kommentar
chokke Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 man ser at minusen ikke er på midten og MYE tydeligere og mindre "loddne" en de andre. Pwned!!!!! Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 man ser at minusen ikke er på midten og MYE tydeligere og mindre "loddne" en de andre. Pwned!!!!! Minus tegnet er like "loddne" som alle andre. Og kanskje minus tegnet ikke skal være i midten? Pwned!!!!! Lenke til kommentar
chokke Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 man ser at minusen ikke er på midten og MYE tydeligere og mindre "loddne" en de andre. Pwned!!!!! Minus tegnet er like "loddne" som alle andre. Og kanskje minus tegnet ikke skal være i midten? Pwned!!!!! blah men minuset går innpå 6 tallet -6 (på midten og med avstand) Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 man ser at minusen ikke er på midten og MYE tydeligere og mindre "loddne" en de andre. Pwned!!!!! Minus tegnet er like "loddne" som alle andre. Og kanskje minus tegnet ikke skal være i midten? Pwned!!!!! blah men minuset går innpå 6 tallet -6 (på midten og med avstand) Kan jo hende det er sånn med det fontet? Lenke til kommentar
Dommedagsprofet Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 man ser at minusen ikke er på midten og MYE tydeligere og mindre "loddne" en de andre. Pwned!!!!! Minus tegnet er like "loddne" som alle andre. Og kanskje minus tegnet ikke skal være i midten? Pwned!!!!! blah men minuset går innpå 6 tallet -6 (på midten og med avstand) Kan jo hende det er sånn med det fontet? Testet det i Word med Arial (som man naturligvis ser at det er), og det stemmer veldig bra med bildet. Er ikke noe Paint-tull her, nei. Isåfall kunne han jo bare lagret siden og redigert litt på den for så å åpne sin lokale versjon av den, men det ser jeg ikke hvorfor han skulle ha gjort. Lenke til kommentar
ClawHammer Skrevet 18. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2004 Det er helt ekte, postet dette for jeg syntes det bare var artig ikke for at dere skulle se om det var fixet noe på det Lenke til kommentar
-MarL- Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Dette har også skjedd med meg. Lenke til kommentar
Mørbradbiff Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 [OffTopicON] Shame on you! Du bruker Internett Explorer! Opera are the best! [OffTopicOFF] Skal vedde på at det er redigert! Ser ikke helt ekte ut! Nice trying! Lenke til kommentar
~Alex~ Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 (endret) det har skjedd med meg også. Så det er sant !!!!111 I JuSt PwAn yOU All ThA TiME! Endret 21. desember 2004 av ~Alex~ Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 sjekke >> Har bare 1,5mbit jeg.. www.home.no/pics16/81mb.JPG Lenke til kommentar
pronoob Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 [OffTopicON]Shame on you! Du bruker Internett Explorer! Opera are the best! [OffTopicOFF] Skal vedde på at det er redigert! Ser ikke helt ekte ut! Nice trying! Nice spelling. Lenke til kommentar
ClawHammer Skrevet 21. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2004 ingen som tror på meg ? neivell skal filme det neste gang ! Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 (endret) Tok flere speed tester nettop lå på mellom 1500kbit/s til 3000kbit/s men har ALDRI i mitt liv fått minus ! :!: jeg shylder vist itavisen fart no jeg Til dere som tror det er fake: Skam dere! Det er aldeles ekte. Prøv det ut selv før dere beskylder noen for å lyve. Edit: legger ved en screenshot av Dreamweaver hvor jeg testet det ut selv. Endret 21. desember 2004 av Ernie. Lenke til kommentar
ClawHammer Skrevet 21. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2004 der ser dere ! bare idioter som lyger !! Lenke til kommentar
Jan Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 [OffTopicON]Shame on you! Du bruker Internett Explorer! Opera are the best! [OffTopicOFF] Skal vedde på at det er redigert! Ser ikke helt ekte ut! Nice trying! Nice spelling. Sure it are! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå