Bandidos-Pelle Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 (endret) Veldig mange som spiller spill sier at de er "kjempegode". Vel, i Battlefield 1942 og Vietnam slipper du ikke så lett unna. Skriv inn brukernavnet øverst til høyre på disse sidene for å sjekke rankingen din. Gi også direkte link til din ranking. Rankingside for Battlefield 1942 Rankingside for Battlefield Vietnam Så, her er min status: http://bf1942.gametrack.org/player.php?id=590283 rglaf: Game medals erned: 29 Rated: 1623rd (top 6%) av 27392 All statistikk er fra skrivende stund. Nå er det deres tur. Endret 29. november 2004 av Bandidos Pelle Lenke til kommentar
Treat Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 sia der blir som og si man er god pga stats i cs for.eks Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Om ranking, klaner og CWs i Battlefield er likt andre spel så beviser det lite og ingenting imo. Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Kvalmt!!!?? hvem i huleste gidder å skryte av å være god. Det er barnslig! Har selv spilt CS i 4 år, men går ikke rund i forumt å "beviser" hvor god jeg er.... Lenke til kommentar
Campari Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 La folk ha sine lyster i fred... Lenke til kommentar
mr. Bjerre Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Får vel legge inn mine stats her da, selv om jeg ikke bryr meg noe særlig http://bfv.gametrack.org/player.php?id=427334 Lenke til kommentar
Croyfer Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Jeg har ignenting til overs for slik stats som dette her. For alt vi vet kunne du ha spawnrapa som bare faen, latt dine comrades i stikken, og unlatt å heale folk og kjøretøy for å sikre deg et kill og bedre K/D-score. Vent til BF2 kommer med å snakke om hvem som ligger øverst på stats - da får vi poeng og stiger i gradene av å heale, reparere og lede laget. Lenke til kommentar
d0ppler Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 jeg selv blir ikke veldig kreditert når jeg sliter livet av meg for å ta ut flytårna i Flaming Dart som NVA for eks. og jeg vil tørre å påstå at dette er minst like viktig som å fragge FI Lenke til kommentar
Croyfer Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 jeg selv blir ikke veldig kreditert når jeg sliter livet av meg for å ta ut flytårna i Flaming Dart som NVA for eks. og jeg vil tørre å påstå at dette er minst like viktig som å fragge FI ...om ikke viktigere... Lenke til kommentar
Sigga Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Er det et spill der det trengs teamplay, er det BF. Lenke til kommentar
Runebassen Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Bandidos Pelle: Det der var jo ikke stats som er å skryte av da... Kills/Deaths 1155/1198 Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 29. november 2004 Forfatter Del Skrevet 29. november 2004 (endret) Bandidos Pelle: Det der var jo ikke stats som er å skryte av da... Kills/Deaths 1155/1198 Har jeg noengang ANTYDET at jeg er god? Nope, jeg bare legger ved at jeg ikke er spesielt god. Har jeg sagt det? Nei - les bedre neste gang. EDIT: Skjønner ikke alt det gnålet her. Jeg har hverken sagt at jeg er god, eller antydet det. Er for øvrig en medic, hjelper de jeg kan og dreper de jeg kan. Om jeg er god? Nei, på ingen måte. Endret 29. november 2004 av Bandidos Pelle Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Ei til side: http://vietnam.bftracks.net/ Lenke til kommentar
Runebassen Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 du har vel ikke antydet noe... det var en kommentar til din statistikk. JEG derimot antydet at du ikke er så god! Lenke til kommentar
Lucas Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Jeg har ignenting til overs for slik stats som dette her. For alt vi vet kunne du ha spawnrapa som bare faen, latt dine comrades i stikken, og unlatt å heale folk og kjøretøy for å sikre deg et kill og bedre K/D-score. Vent til BF2 kommer med å snakke om hvem som ligger øverst på stats - da får vi poeng og stiger i gradene av å heale, reparere og lede laget. skal bestille det fra CDON idag, SKAL ha høy rank skal spille i clan, og seff, jeg spiller i clan og i claner driter cl og andre i forbanna stats, stats har ingenting å si, men hvordan du spiller som croyfer nevnte tidligere.. NORGE VANT ALLE KAMPENE IDAG, DC, BF, BFV Lenke til kommentar
Moffulfsen Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 jeg er vill http://bf1942.gametrack.org/player.php?id=26802 BTW: EA serverne er newb servere alle kan eie der Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Er det en grunn til at jeg ikke finner accounten min på BFV når jeg finner min account på BF1942 Lenke til kommentar
tbend Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 stats har ingenting å si, men hvordan du spiller som croyfer nevnte tidligere.. Du e nu ei bra statshora du også, så ta ikke den.... Til syvende og sist er stats alt! Lenke til kommentar
Croyfer Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 stats har ingenting å si, men hvordan du spiller som croyfer nevnte tidligere.. Du e nu ei bra statshora du også, så ta ikke den.... Til syvende og sist er stats alt! Eh..nei. Stats er ingenting ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå