qwerty1212 Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 Trenger litt veiledning angående PS 2 nettverk. 1. Jeg bruker en (trådløs) D-link 624+ router til internett tilgang osv. Har foreløpig koblet PS2'en til med kabel, men ønsker å bruke et trådløst broadapter hvis dette lar seg kombinere med min router for å slippe den laange kabelen. Tar imot tips hvis noen har info om produkter / forhandlere av slike adaptere. 2. Har kjøpt bredbånd av Telenor; ADSL 704kbit, er dette en god nok hastighet for å spille i nettverk ? (Det har virket som jeg er "forsinket" i forhold til andre spillere i MOH-Rising sun.) 3. Har forgjeves forsøkt å hoste et game i "MOH - Rising sun" uten at dette funker. Må jeg endre instillingene på routeren min for at dette skal gå? Jeg får foreløpig kun deltatt i andre verters spill. Tips ønskes !! Mvh QWERTY Lenke til kommentar
phsyco Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 1. En sånn funker vel sikkert. 2. 704Kbps er nok hastighet ut i hvertfall, hvor mye har du inn? 3. Kan være du må åpne noen porter i firewall'en. Du kan også prøve å gå utenom routeren, dvs koble deg rett på modemet, var det jeg gjorde siden jeg ikke gadd å rote med firewall og det funka fett. Lenke til kommentar
neero Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 jeg spiller på ISDN, og det funker fett... (så lenge jeg ikke sørfer, e.l. samtidig ) Mulig du har no NAT problemer hvis du ikke får hosta game... (hvis du har NAT da...). Isåfall, må du forward'e porter i rutern som spillet bruker til pc'n du spiller på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå