Gå til innhold

PS2 - NETTVERK

qwerty1212

Anbefalte innlegg

Trenger litt veiledning angående PS 2 nettverk.

1. Jeg bruker en (trådløs) D-link 624+ router til internett tilgang osv.

Har foreløpig koblet PS2'en til med kabel, men ønsker å bruke et trådløst broadapter hvis dette lar seg kombinere med min router for å slippe den laange kabelen. Tar imot tips hvis noen har info om produkter / forhandlere av slike adaptere.

2. Har kjøpt bredbånd av Telenor; ADSL 704kbit, er dette en god nok hastighet for å spille i nettverk ?

(Det har virket som jeg er "forsinket" i forhold til andre spillere i MOH-Rising sun.)

3. Har forgjeves forsøkt å hoste et game i "MOH - Rising sun" uten at dette funker.

Må jeg endre instillingene på routeren min for at dette skal gå? Jeg får foreløpig kun deltatt i andre verters spill. Tips ønskes !!

Mvh QWERTY

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

1. En sånn funker vel sikkert.

2. 704Kbps er nok hastighet ut i hvertfall, hvor mye har du inn?

3. Kan være du må åpne noen porter i firewall'en. Du kan også prøve å gå utenom routeren, dvs koble deg rett på modemet, var det jeg gjorde siden jeg ikke gadd å rote med firewall og det funka fett.

Lenke til kommentar

jeg spiller på ISDN, og det funker fett... (så lenge jeg ikke sørfer, e.l. samtidig :p)

Mulig du har no NAT problemer hvis du ikke får hosta game... (hvis du har NAT da...). Isåfall, må du forward'e porter i rutern som spillet bruker til pc'n du spiller på.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...