amundsf Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 Hei! Jeg har dette kabinettet: Aopen Midi tower ATX HQ48A Blue (P-4) Problemet er bare at jeg har fylt det opp med disker/DVD-brennere.... Har fått ordnet det slik at jeg har fått satt en disk i en 5 1/4" brønn. Men nå skulle jeg gjerne hatt en disk til. Det jeg lurer på da er: Går det an å få kjøpt et harddiskkabinett/skuff (eller hva det kalles) som har plass til mer enn fire 3 1/2" enheter? Altså plass til fem eller flere? Det er jo god plass til det... Lenke til kommentar
Anonym1234567890 Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 (endret) Microplex har denna universal ramma. Wherever Rack Eller vad det ein slik du tenkte på. Drevramme Edit: Fant ein til. Drevramme plate Endret 29. november 2004 av Ødd Lenke til kommentar
amundsf Skrevet 29. november 2004 Forfatter Del Skrevet 29. november 2004 (endret) Den siste der var omtrent akuratt slik jeg hadde sett for meg. Hvis jeg ser riktig mister jeg den nederste brønnen i den ramma jeg har nå, men så får jeg tre under. Altså to nye, og det er akuratt det jeg trenger :!: Så får jeg i alle fall utsatt problemet ei stund Takk takk for hjelpen! Endret 29. november 2004 av amundsf Lenke til kommentar
Lch Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Microplex har denna universal ramma. Wherever Rack Jøss, det settet så jaggu interessant ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå