arildjr Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 (endret) Ser på tv i dag at prix skal ha salg av 20" lcd tv neste uke. Jeg vurderer å kjøpe en å klistre den på veggen i stedet for min 17" lcd til tv og pc bruk så lurer på om det er noen som vet om responstiden på sånne og oppløsningen? Går ut fra at det er samme som på coop.no sin hjemmeside. Lumatron. Aktiv Matrix TFT. Opptil 140 grader synsvinkel. Tekst TV. Nicam Stereo. 100 Programmer. Meny på skjerm. Automatisk kanalinnstilling. Pc inngang. Uttak for hodetelefon. 2 scart Er det noe å kjøpe? Endret 28. november 2004 av arildjr Lenke til kommentar
ØysteinI Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 Hmm ... litt bekymra for hvor BRA den dingsen kan være. Hvor mye koster ikke en ren 20" LCD monitor? Og her skal du i tillegg få en skjerm med innebygget tuner, til lavere pris av en akseptabel 17" ?? Koster jo nesten mer å stjele en 20" enn den prisen Hvis noe virker for bra til å være sant så ... ... ? Lenke til kommentar
arildjr Skrevet 28. november 2004 Forfatter Del Skrevet 28. november 2004 kan leve med en sånn jeg hvis den har 25 ms eller bedre og høyere oppløsning enn 800x600 Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Gleder meg til å lese tester av denne skjermen. Post link til testen! Lenke til kommentar
sssh Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Har en kamerat som lurte på om han skulle kjøpe denne.. Han ringte meg for anbefaling. Men jeg finner ikke noen specs eller noe på nett.. Noen som har en link å hjelpe meg med? Lenke til kommentar
Makkak Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Vet ikke om det er denne tvn, men poster link til den uansett.. er jo samme kjede, coop prix. her Lenke til kommentar
sssh Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Joda, det var nok den du har linket til der, Makkak.. Hadde ikke kjøpt den til mitt eget PC-bruk, det er ihvertfall sikkert.. Med 800x600 i oppløsning, er den sikkert grei nok til vanlig TV-bruk, så sånn sett er den jo ganske billig. Men så avhenger jo bildekvaliteten også av tuneren, og den er garantert av en kvalitet som ligger i grenseland av det akseptable. Nei, det der tilbudet blir ikke anebefalt av meg som et kjøp man kan si seg fornøyd med i etterkant.. For når gleden over å ha fått seg en 20'' LCD-TV går over i ergrelse over et dårlig TV-bilde og en helt sikker rævva PC-ytelse, sitter man nok og lurer på om man heller skulle kost seg litt med de fire tusenlappene inne på dass (les: tørka seg i ræva med dem). Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 800x600. betyr det at jeg ikke kan spille spill høyere enn 800x600 oppløsning?? Jeg skal bruke den til pc bruk. Jeg vurderer å kjøpe en av de biligste LCD 17"skjermen til 2500. hva vil svare seg?? Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 (endret) 800x600. betyr det at jeg ikke kan spille spill høyere enn 800x600 oppløsning?? Jeg skal bruke den til pc bruk. Jeg vurderer å kjøpe en av de biligste LCD 17"skjermen til 2500. hva vil svare seg?? Billigste til 2500kr? Komplett har vel en Eizo skjerm på tilbud denne uken Edit: Skrev Netshop. Endret 29. november 2004 av ManagHead Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Det står i Prisguide hvertfall.. Lenke til kommentar
Mez Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 (endret) På bildene så ligner jo ikke de to LCD-TVne på hverandre... Coop Prix Partikjøp Bilde av den som er i Nettbutikken Endret 30. november 2004 av Mez Lenke til kommentar
Makkak Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Noen som har testet denne tvn? Kom gjerne med tilbakemeldinger da. Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Her er en som har testet den. Kissa4ever: Nei, du kan ikke spille med mer enn 800*600. Denne skjermen er ikke beregnet til vanlig PC-bruk, så styr unna og kjøp en 17/19" heller hvis du skal bruke den til PC-en. Lenke til kommentar
Makkak Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Hmmm, kjipt. Da styrer jeg unna, de hadde tilfeldigvis fått inn 3 til på min lokale prix. Stod ikke noe om oppløsning på pakka og dama i kasse var ikke helt sikker på hva det var jeg pratet om da jeg spurte henne om det. Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Kjøpte meg 28" TV på Priceclub til 2500 jeg... Meget fornøyd med denne... Ikke flat, men likevel... Lenke til kommentar
PrayingMantis Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 OM man er medlem får man skjermen til 5lapper. Det er jo svindyrt. Kjøp heller en LCD skjerm kun til pc. En 19" som denne er bare 1" mindre og koster 1200kr mindre, og har i tillegg mye bedre specs. Pøh, tilbud meg i ***** ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå