Vizio Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 Jeg prøver lykken Lyst på en litt stilfull telefon igrunn, men tar imot alle forslag Kvalitet setter jeg også pris på! Funksjoner: -Kalender: (Ja)(Enkel). -MMS: (Ja). -GPRS: (Ja). -EDGE: (nei) -WAP:(Ja). -Kalkulator: (Ja). -JAVA:(Ja). -Email klient:(Ja)(ikke helt 100% nødvendig). -Spill:(Ja). Form: -Klapp -Vekt: Ingen betydning -Antenne: Ingen betydning -"Støt/sprut/støv-sikker": (nei)(men må være noe som tåler å ligge i lommen når det regner). Skjerm: Farge -Over 65000 farger -Ikke for liten skjerm! -Touchscreen: (nei). Pris: Jeg har mellom 2000 og 4000 (til nøds 5000) kroner til rådighet. (Skriv en øvre og nedre prisgrense). Med abonnementsbinding): (nei) Hvis med abbenoment, hvilket? Diverse: -Merke: Ikke siemens! -Kamera: (Ja). -Videokamera: (Ja). -Symbian: (nei). -Triband: (Ja)(ikke så veldig viktig). -Infrarød port:(Ja). -Bluetooth:(Ja)(viktig). -Minne: Trenger ikke så veldig bra minne, litt sånn midt på treet.. -Minnekort?:(Ja)(ikke helt nødvendig) -Polyfoniske ringetoner:(Ja) -MP3: (Ja)(helst). -Radio:(nei). -3g(UMTS): (nei). -Wlan: (nei). -Batterilevetid: "Viktig -Hva er primærbruksområdet for mobilen din idag? Mest SMS, lite ringing. Ellers bruker jeg de andre funksjonene som kamera etc. ganske bra. Klokke, osv. *Krysse fingrene for litt gode svar* Lenke til kommentar
kentyboy Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 Sånn uten at det må være en klapptelefon så ville jeg gått for samsung d500.. Sliding.. www.samsung.se Lenke til kommentar
Vizio Skrevet 28. november 2004 Forfatter Del Skrevet 28. november 2004 Så fin ut den, men synes liksom det er litt egen style med klapp telefoner Noen forslag som er klapp? Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Oh... Vanskelig å få sånn i kamskjell.. Det nermeste du kommer er vel 6260... Den har alt du skrev bortsett fra at batteritiden på den er liten. Ellers kunne du jo prøve LGt5100, den har det meste du spurte etter bare ikke blåtann. Vet ikke om noen av dem er særlig støt/vann/støvsikre, men de tåler vel å ligge i en våt lomme like mye som andre telefoner som ikke er bygget for akkurat det.. Håper dette hjelper litt... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå