kristi87 Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 Hei! Jeg er en rotekopp, har mistet 2 dyre mobiltelefoner i år.. kjipt en samsung E700 og SE K700i Nå skal jeg kjøpe Samsung D500 med Netcom YoungTalk, og jeg lurer på om noen vet om noen gode forsikringer for meg? Helst en som dekker tyveri.. det er vel det som skjedde med mine telefoner.. Og jeg vil betale så lite som mulig hver måned Har hørt at det er en forsikring som netcom har hvor du betaler 50 kr hver måned? er det sant? blir glad for svar Lenke til kommentar
Freesbee Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 NetCom forsikringen koster kr 31,- pr mnd. http://netcom.no/DittAbo/tjenesterabonneme...forsikring.html Lenke til kommentar
kristi87 Skrevet 28. november 2004 Forfatter Del Skrevet 28. november 2004 konge den må jeg få meg :) Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Hei! Jeg er en rotekopp, har mistet 2 dyre mobiltelefoner i år.. kjipt en samsung E700 og SE K700i Nå skal jeg kjøpe Samsung D500 med Netcom YoungTalk, og jeg lurer på om noen vet om noen gode forsikringer for meg? Helst en som dekker tyveri.. det er vel det som skjedde med mine telefoner.. Og jeg vil betale så lite som mulig hver måned Har hørt at det er en forsikring som netcom har hvor du betaler 50 kr hver måned? er det sant? blir glad for svar hvordan skjedde det? har noen venner som er nesten like rotete som deg, men greier ikke forstå hvordan det skjer. Lenke til kommentar
kristi87 Skrevet 29. november 2004 Forfatter Del Skrevet 29. november 2004 vel.. det skjer fort når du er på fest plutselig bare forsvant de leita i mange timer etter jeg fant ut at de var borte.. den ene gangen var det hos en av mine beste venninner, så jeg er sikker på at noen stjal den der.. for 3 andre kameraer ble også stjålet av vennenne mine.. kjipt men fatter ikke hvorfor de stjeler mobil for jeg går jo bare til politiet og sperrer mobilen slik at de ikke kan bruke den... :o Lenke til kommentar
kristi87 Skrevet 29. november 2004 Forfatter Del Skrevet 29. november 2004 Noen som vet om Netcom sin forsikring på 31 kr pr måned er noe god? er det bra service osv? Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Noen som vet om Netcom sin forsikring på 31 kr pr måned er noe god?er det bra service osv? nå er jeg bruker av total + som er forbehold business og union talk brukere. anbefaler at du leser gjennom vilkårene med foreldrene og ser. I forhold til telenor og chess sin så mener jeg den er bedre Lenke til kommentar
kristi87 Skrevet 29. november 2004 Forfatter Del Skrevet 29. november 2004 Vet du om egenandelen på 300 kr ved skade første gang gjelder også tyveri? leste nettopp om telenor sin forsikring, den hopper fra 300 kr første gang, opp til 1500 kr andre gang, innen 24 måneder :| mye? jaaa :o Netcom har 300 første gang, så 600, så 1000... Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Ikke legg fra deg mobilen da, ha den i lomma hele tiden (ikke jakkelomma) Tidligere erfaringer så er det ikke lurt å legge fra seg mobiler på bordet på fest, enten er det en dust som søler øl på den, eller så er den borte 2 sek etterpå. Har NetCom totalforsikring jeg også. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Omgåelse av tre ords regelen (det er en grunn til at den er der) straffes med stenging av tråd. Emnefeltet sier jo lite om hva tråden omhandler. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg