mESA Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 Jeg prøver og laste ned ting og tang med Azureus, men den vil ikke få noe speed. Ikke opp eller ned, noen som vet hva som er feil? Instillingsfeil eller noe lignende? Hvis jeg dobbeltklikker på filen som skal lastes ned så er det liksom ingen ting på detaljer og bruddstykker. Og jeg vet det er folk som har filen. Prøvde med en fil som hadde flere 1000brukere, til ingen nytte. Noen som har hatt samme problem og vet hva som skal til for og fikse det? Eller som har noen tips om hva som kan være galt? Takker for alle svar Lenke til kommentar
mESA Skrevet 29. november 2004 Forfatter Del Skrevet 29. november 2004 Ingen som vet? Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Har du en slags Firewall, eller anti virus program? Prøv å slå de av, og sjekk da. Det kan jo også være instillingene da. Du kan jo også merke alle nedlastingene dine og velg at de skal være "Forced Laster ned" Lenke til kommentar
Lch Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Åpne General-fanen og se hva det står under Info. Lenke til kommentar
Mørbradbiff Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Jo raskere du lar andre laste opp, jo fortere får du laste ned. Kan du ha sperret opplastingen? Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 er vel ikke mulig å sperre upload speeden totalt på Azureus,hvis jeg ikke husker feil Lenke til kommentar
Mørbradbiff Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Jeg har prøvd en brannmur som kunne sperre opplasting helt. Hete Keiro eller noe lingdene. Fikk ikke noe nedlastingshastighet... Lenke til kommentar
Lch Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Ikke så rart iom at bittorrentprotokollen er TCP-basert ... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå