consilium Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 Har nettopp lagt inn Firefox og er svært fornøyd, men jeg opplever browsinga som noe plagsom - på noen sider ser det ut som om Firefox får spasmer; det rykker i hele vinduet uten at jeg gjør noe som helst. Noen som vet hva som er galt? Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 firefoxe'n din har epilepsi ok,for å være seriøs,så skjønner jeg ikke helt hva du mener...har du nyeste utgaven?? aldri hatt noen problemer med Firefox selv Lenke til kommentar
consilium Skrevet 28. november 2004 Forfatter Del Skrevet 28. november 2004 Hehe Jeg lastet ned Firefox i dag, så det må vel være den nyeste versjonen. Pussig problem, har aldri sett eller hørt om noe lignende... Lenke til kommentar
BiaZ Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 Har samme problemet... Har nyeste versjonen. Det som skjer åss meg er at deler av sidene jeg går på vises i et lite vindu i venstre hjørne mens det blinker. Er ganske sykt. Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 hmmm,kan ikke være noe med at den prøver å blokke ut pop-ups eller reklame da?? Firefox er ganske hissig på det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå