Twennie Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 Akkurat nå er det hundrevis av knuste hjerter i vårt langstrakte land. Ikke på grunn av den sedvanlige uoppnåelige kjærligheten, men fordi den amerikanske åpne betatesten av World of Warcraft er avsluttet. Her er en liten smakebit for å dempe abstinensene. Eller gjøre dem verre. Les artikkelen her Lenke til kommentar
Djevlen Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 En godt skrevet artikkel, men mine abstinenser er verre enn noensinne. Heldigvis sitter jeg på et beta-kit, så nå er det bare for Blizzard å starte moroa!! Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Huff, liker ikke beta spilling i MMORPGs noe lengere, kjipt når den level 30 wizard i f.eks. EQ2 blir sletta;) Lenke til kommentar
Zindre- Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 (endret) Kjempe bra Gjorde at jeg gledet meg enda mer Endret 30. november 2004 av Zindre- Lenke til kommentar
Thombr86 Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Nattalver = Nightelves Lenke til kommentar
Keylar Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 (endret) En knakende god artikkel , jeg storkoste meg med den under frokosten min men jeg må si meg uenig at Paladins Tåler Mindre enn Warriors Endret 29. november 2004 av Keylar Lenke til kommentar
Mrevind Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 (endret) Sånne spill er jo veldig vanedannende, hvorfor setter de ikke bare en tidslimit på hvor lenge du kan spille hver dag...som feks. 12t Er det blitt gjort? Endret 29. november 2004 av BurnArt Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 (endret) Gleder meg kjempe masse! Endret 29. november 2004 av Birger_Nord Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Storkoste meg når jeg leste det. Men når jeg var ferdig følte jeg en tomhet. Det eneste som kan oppfylle tomheten er WoW. Lenke til kommentar
Zindre- Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 (endret) Edited Endret 30. november 2004 av Zindre- Lenke til kommentar
uberhunter Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Fint skrevet artikkel, men dere kunne føyd dere til å skrive Shaman, Mage, Hunter osv. istedet for trollmann, magiker og jeger Men hvor ble det av 'tallvurderingen'? Ble det rett og slett 10/10? Lenke til kommentar
TST Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Men hvor ble det av 'tallvurderingen'? Ble det rett og slett 10/10? Dette er en sniktitt, ikke en anmeldelse. Det kunne aldri falt oss inn legge ut en anmeldelse basert på et uferdig produkt (i dette tilfelle den europeiske betatesten). Nattelver er nå rettet til nattalver. Lenke til kommentar
ahdrage Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Hva er det man kan gjøre etter lvl 60? Utenom å angripe horde... Lurer litt på hvor lenge man bruker på og nå lvl 60 hvis man spiller 3-4 timer hver dag.. Med helt normale skills, ikke veldig god, men heller ikke dårlig... Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Hva er det man kan gjøre etter lvl 60? Utenom å angripe horde... Lurer litt på hvor lenge man bruker på og nå lvl 60 hvis man spiller 3-4 timer hver dag.. Med helt normale skills, ikke veldig god, men heller ikke dårlig... Tipper på et halvår eller noe. Lenke til kommentar
Xoduz Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Ved å få virkelig godt rykte på det ridedyrets hjemsted, kan du bli så godt likt at de lar deg få kjøpe et. Med andre ord, en fra Alliansen vil aldri få et dyr som er ment for Horden Sikker? Jeg vandret rundt (som NightElf) i the Barrens mens vi drev på med noe raid-greier i slutten av Beta, og møtte en goblin som gav meg et quest. Å gjøre quest = bedre rykte i den delen av verden, er det ikke det da? Hm. Lenke til kommentar
Twennie Skrevet 29. november 2004 Forfatter Del Skrevet 29. november 2004 Ved å få virkelig godt rykte på det ridedyrets hjemsted, kan du bli så godt likt at de lar deg få kjøpe et. Med andre ord, en fra Alliansen vil aldri få et dyr som er ment for Horden Sikker? Jeg vandret rundt (som NightElf) i the Barrens mens vi drev på med noe raid-greier i slutten av Beta, og møtte en goblin som gav meg et quest. Å gjøre quest = bedre rykte i den delen av verden, er det ikke det da? Hm. The Barrens er så vidt jeg vet et blandet område hvor både Horden og Alliansen gjør oppdrag, det tilhører ingen av sidene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg