Gå til innhold

Er 9200 bra til pci

glad

Anbefalte innlegg

kjøpte en dell dimension 2400 for noen dager siden. jeg fant fort ut at skjermkortet ikke var så bra, derfor skal jeg kjøpe dette er det bra

Sapphire RADEON 9200SE Atlantis - grafikkadapter - RADEON 9200SE - 128 MB

Grafikkadapter

Plugginnkort

PCI

ATI RADEON 9200SE

OpenGL, DirectX

128 MB - DDR SDRAM

2

TV-utgang

Detalj

Endret av glad
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
kommer ann på hva du skal bruke det til, men hvis det er spilling så nei!

har det på gamle pc'en og det funker flott itl spill som max payne 2, hitman 3 og slikt men ikke farcry og doom 3. har ikke prøvd hl2, men trur faktisk det går, hvis resten av pc'en er bra nok

skal bruke det til sånne spil som need for speed undergroun eller maxpayne2

eller delta force

Lenke til kommentar
kommer ann på hva du skal bruke det til, men hvis det er spilling så nei!

har det på gamle pc'en og det funker flott itl spill som max payne 2, hitman 3 og slikt men ikke farcry og doom 3. har ikke prøvd hl2, men trur faktisk det går, hvis resten av pc'en er bra nok

skal bruke det til sånne spil som need for speed undergroun eller maxpayne2

eller delta force

maxpayne2 og deltaforce går uten problem.. jeg har selv "kjørt" disse spillene med et mx420 kort. Med underground 2 tror jeg du kan se lenge etter.. ( går sikkert, men lav fps i et bilspill er noe av det værste som finnes! :p )

Lenke til kommentar
Selges det PC'er uten AGP-port i dag altså? Det er jo nesten tragisk...

velkommen til dell.. ;) Manglet selv agpport på 8250. Hadde pc'en i 1 måned før jeg begynte å tegne plakater med dell logo som jeg kastet dartpiler på, og kjøpte nytt hovedkort og skjermkort.. :)

Endret av Vizla
Lenke til kommentar
PowerColor Radeon 9250 Kan det være noe?

Er Radeon 9250 bedre enn Radeon 9200? :hmm:

Edit: 9250 er jo høyere tall enn 9200. :whistle:

9250 er nok endel bedre enn 9200SE. Desverre finnes det ingen gode spillekort for PCI men jeg vil tro at 9250 er noe av det beste du kan oppdrive.

Ellers kan du jo hoste opp noen kroner for ett nytt hovedkort med AGP slot. Kanskje ta en titt på demovarene til komplett. Kjøper du et demohovedkort og et demo AGP kort kan du komme ganske mye lengre med tanke på ytelse.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...