Nitrius Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 og der var det fikset gitt. bra jobbet hw Lenke til kommentar
Thombr86 Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 Enten feil på siden, eller kanskje HW har blitt hacket igjen? Var vel en episode for et halvt år ++ siden? Lenke til kommentar
whom Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 og der var det fikset gitt. bra jobbet hw indeed it was Noen mods som kan forklare litt? Morsomt egentlig.. så mye hysteri for en 10 min feil... Lenke til kommentar
blacktower Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 Det var et forsøk på å gjøre hardware.no lettere tilgjengelig for døve, samt personer med rare briller. Ettersom endringene ikke falt i smak er utseendet nå tilbake ved sitt normale. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 (endret) Ser da ikke så ille ut med grønt? Bare litt annerledes. Bryr meg ikke så mye akkurat. La dem leke seg litt de også, morer seg sikkert når de ser denne tråden. (Opera 7.54 har jeg) Virker nesten som om FireFox har mest problemer akkurat nå, stor skrift er værre enn grønn skrift mener nå jeg, men vær så snill og ikke start noen diskusjon av dette. -Zlatzman Edit: er bare jeg som er treig til å skrive, så ikke postene over før jeg var ferdig. Endret 28. november 2004 av ZLatzman Lenke til kommentar
whom Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 Det var et forsøk på å gjøre hardware.no lettere tilgjengelig for døve, samt personer med rare briller. Ettersom endringene ikke falt i smak er utseendet nå tilbake ved sitt normale. hehe. den var god.. Hva skjedde egentlig? Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 Det var et forsøk på å gjøre hardware.no lettere tilgjengelig for døve, samt personer med rare briller. Ettersom endringene ikke falt i smak er utseendet nå tilbake ved sitt normale. Hahahah :!: den var god Hadde det vært standar på en side med så stor skrift hadde jeg sluttet å vært innpå den, gla for at det er over nå jeg. Lenke til kommentar
amund Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 Det hadde sneket seg inn uønsket HTML-kode i "Andres nyheter"-oversikten i venstre meny. Jeg har nå tatt ut denne tjenesten til vi får sett nærmere på problemet i morgen. Er litt for trøtt til å begynne debugge PHP-kode jeg ikke har skrevet selv akkurat nå :-) God natt! Mvh, Amund Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå