viranth Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 Hva skjer på hw.nos forside nå? Skriften er veldig stor, eneste websiden som har så stor skrift og flere har samme problemet. Bruker Firefox Lenke til kommentar
Omnikron Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 hos meg er ikke skriften stor, men den har grønn farge, hva er det som skjer? Noe av det styggeste og mest uleselige jeg noen gang har sett Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 hos meg er ikke skriften stor, men den har grønn farge, hva er det som skjer? Noe av det styggeste og mest uleselige jeg noen gang har sett Samme her .. Lenke til kommentar
paarsand Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 lol, virker som om den er evig stor i firefox og grønn i IE.. morsom sak Lenke til kommentar
Lucifer 666 Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 Grønn tekst i opera også nå... Supertrist Lenke til kommentar
PumpAction Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 (endret) Har cursor: url; over hele den grønne teksten(med mere) jeg, men kun overskriften er url... edit: btw. syntes ikke det gønne var så styggt for seg selv, men det fulgte liksom ikke det blåe designet og gjørde seg derfor veldig dårlig på akkurat denne siden edit: andre nyheter har megaskrift i Opera 7.54 Endret 28. november 2004 av PumpAction Lenke til kommentar
whom Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 hva kan en si :!: dere FF brukere kan få en midlertidlig rask hjelp ved å holde inne ctrl og deretter scrolle for forskjellig skriftstørrelse... Dere IE brukere kan bare råtne... Hva med at problemet blir fikset, men problemet for IE forblir Lenke til kommentar
srbz Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 (endret) lol, virker som om den er evig stor i firefox og grønn i IE.. morsom sak bruker firefox firefucks men ellers pleier det å funke helt bra, firefox er vanligvis konge screenshot edit: ja, det er normal skriftstørrelse, vanligvis er den mye mindre... forresten så blir den skriften som er normal nå mye mindre hvis jeg forminsker skriften,slik at jeg ikke kan lese den... Endret 28. november 2004 av surbz00r Lenke til kommentar
TinY Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 Grønnfargen i Opera ser råtten ut. :/ Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 bruker firefox jeg å, og skriften på forsiden er jo ENORM Er nok hw som har fått et lite problem vil jeg tru. Lenke til kommentar
shabador Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 (endret) Virker som om noen har gjort en liten feil med et stilark... Er forresten stor, grønn skrift i både Opera og IE. Dersom dere ser nedover venstre marg for eksempel. Hw.no holder vel kanskje på å legge inn ett julestilark. Endret 28. november 2004 av shabador Lenke til kommentar
Mr.Garibaldi Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 bruker firefox jeg å, og skriften på forsiden er jo ENORM Er nok hw som har fått et lite problem vil jeg tru. Helt horribelt! Får håpe at det bare er et (hurtig!) forbigående problem, for dette gir meg nesten frysninger av å se på... Lenke til kommentar
whom Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 oppsummering: Firefox: Stor skrift, ellers alt normalt. IE: Stygg uleselig grønn skirft Opera: samme som IE. Et hot tips for den store skiften i FF, er som nevnt ctrl+scrolling. Noen moderators med et innspill? who is the guilty one? Lenke til kommentar
Tøyte Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 hva kan en si :!: dere FF brukere kan få en midlertidlig rask hjelp ved å holde inne ctrl og deretter scrolle for forskjellig skriftstørrelse... Dere IE brukere kan bare råtne... Hva med at problemet blir fikset, men problemet for IE forblir Dette funker IE og din tøs Lenke til kommentar
blackbrrd Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 *flirer* noen på fylla nå eh? Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 Hmm. Merkelig. Såvidt jeg vet, er det ingen som har messet med stilarket i det siste. For håpe det går over, eller at noen får fingeren ut og fikser det. Lenke til kommentar
whom Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 hva kan en si :!: dere FF brukere kan få en midlertidlig rask hjelp ved å holde inne ctrl og deretter scrolle for forskjellig skriftstørrelse... Dere IE brukere kan bare råtne... Hva med at problemet blir fikset, men problemet for IE forblir Dette funker IE og din tøs Ja det er sant, men hos meg ihvertfall, så er det ikke stor skrft i IE, bare grønn... Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 Vræl, alt er f00ked Greit nok, jeg legger meg Lenke til kommentar
opticus Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 hos meg er ikke skriften stor, men den har grønn farge, hva er det som skjer? Noe av det styggeste og mest uleselige jeg noen gang har sett samme her! den er grønn, ikke uleselig, bare veldig lite smakfullt! Lenke til kommentar
Folo Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 kanskje det er den del av "jule" skin til hw.no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå