Gå til innhold

Pre order. Hva får jeg?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg bestilte pre order kit fra spiderman.no. Hva får jeg? får jeg standar edition eller collectors edition? eller kan jeg velge mellom dem? får jeg 99 kroner avslag når jeg har kjøpt den på nett? jeg vet jeg får med open beta key og soundtrack på cd.

hjelp meg plz

Les trådene i forumet da, det finnes jo så mange av de.

Lenke til kommentar
Jeg bestilte pre order kit fra spiderman.no. Hva får jeg? får jeg standar edition eller collectors edition? eller kan jeg velge mellom dem? får jeg 99 kroner avslag når jeg har kjøpt den på nett? jeg vet jeg får med open beta key og soundtrack på cd.

hjelp meg plz

Det er ikkje godt å sei. Ser ut for meg som om spiderman kun selger final beta kit for no. Er ingen informasjon ang. bestilling av sjølve spillet. Rekner med at dette kjem seinare - og at folk som har kjøpt beta kit gjennom dei får førehandsbestille WoW, enten CE eller ordinær.

 

But who knows..?

Endret av Murdin
Lenke til kommentar
Jeg bestilte pre order kit fra spiderman.no. Hva får jeg? får jeg standar edition eller collectors edition? eller kan jeg velge mellom dem? får jeg 99 kroner avslag når jeg har kjøpt den på nett? jeg vet jeg får med open beta key og soundtrack på cd.

hjelp meg plz

Les trådene i forumet da, det finnes jo så mange av de.

jeg har lest innleggene, men d står så sinnsykt mye forskjellig der at jeg blir bar eenda mer forvirra :( Kan ikke bare du si d da?

Lenke til kommentar
Det er ikkje godt å sei. Ser ut for meg som om spiderman kun selger final beta kit for no. Er ingen informasjon ang. bestilling av sjølve spillet. Rekner med at dette kjem seinare - og at folk som har kjøpt beta kit gjennom dei får førehandsbestille WoW, enten CE eller ordinær.

 

But who knows..?

Tusen takk ivertfall en som er hyggelig og grei :D

Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...