Jan Andre Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 heisann. sitter her med et bilde av meg. så skal jeg ha dette til og se ut som det er tegnet for hånd. hvordan gjør jeg det? Lenke til kommentar
.V. Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 Hmm... Legg ut bildet her da, så kan folk få prøve seg, tror ikke det er gjort på 10min akkurat, sikkert få guider til det på nettet. Har en guide til det i bibelen min tror jeg... Lenke til kommentar
e321 Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 du kan jo prøve og lage en ny layer, og "velge" den sånn at du ikke tegner rett på bilde men på den nye layer'n. Orginal bilde av deg, viser da gjennom sånn at du kan se hvor du skal tegne... Du tegner enten med linje(line tool tror jeg) eller sånn fri hånd, men den er litt verre og bruke Håper du forstod Lenke til kommentar
chaiphrom_nick Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 (endret) Tror det er en filter du kan velge som tar seg av det. Endret 3. desember 2004 av chaiphrom_nick Lenke til kommentar
Malux Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 (endret) er det Dette du mener ? edit: leif Endret 4. desember 2004 av mr.chaos Lenke til kommentar
DanThaMan Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Her er noen linker til Hjelpesider: Side 1 Side 2 Side 3 Side 4 Håper du får noe hjelp på disse sidene. Lenke til kommentar
Fjatle Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 For å få et greit utgangspunkt kan du gjøre følgende: Desarturer bildet ditt Image Adjustments - desarture. Dupliser layeret ditt slik at du har to i s/v. Det øverste layeret inverterer du fargene på. I layer palletten står det normal i rullegardinen, sett denne til color dogde (tror det var color dogde, og om ikke så var den en med dogde). Bildet ditt skal nå bli hel hvitt, og om det ikke ble det så er det fordi jeg sa feil på color dogde. Gå til gassuian blur. Når du nå vrir slideren på gassuian blur så vil du se at bildet gradvis blir som tegnet med gråblyant. Bildet er fortsatt klar for videre etterbehandling, men nå har du et veldig bra utgangspunkt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå