Mr.Oleh Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 Noen her som har erfaringer med "Gainward GeForce 6800GT 256MB GS GDDR3 AGP, "Ultra/2400 Golden Sample", Retail" ?? jeg har nå Radeon 9600, som ikke funker helt etter mine behov, så er det noen som har prøvd kortet nevnt øverst? Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 https://prisguiden.no/vis_produkt.p...ew=user_reviews SØK!!!! Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 SØK!!!! du kommer langt med en hygglig tone! Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 Kan så være, men dette spørsmålet(men med forskjellige produkter) dukker jo opp hver eneste dag. La først nå merke til at dette var hans første innlegg, men les litt før dere spør er dere vennlige. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 Kan så være, men dette spørsmålet(men med forskjellige produkter) dukker jo opp hver eneste dag. La først nå merke til at dette var hans første innlegg, men les litt før dere spør er dere vennlige. jeg er helt enig med deg da det blir litt slitsom og svare på det samme igjen og igjen! Lenke til kommentar
Lættis Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 https://prisguiden.no/vis_produkt.p...ew=user_reviews SØK!!!! Hva med å drite i slike grinete komentarer til nye folk på forumet. Eller var alle !!!!! bare et uhell? Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 Les min forrige post, og så kan du klappe igjen Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 https://prisguiden.no/vis_produkt.p...ew=user_reviews SØK!!!! Hva med å drite i slike grinete komentarer til nye folk på forumet. Eller var alle !!!!! bare et uhell? Det er faktisk noen retningslinjer som skal følges.. og du er ikke automatisk unnskyldt ved å være ny.. heller tvertimot. Det er nå minst ett innlegg pr.dag om råd vedrørende kjøp av skjermkort..noe som tyder på en utrolig mangel på å gidde å sette seg litt inn i både retningsliner på forum.. og normal evne til å finne ut ting selv.. Et kjapt søk på google...eller i forumet her vil kunne gi ett svar på ganske mange spørsmål.. særlig om f.eks. "Hva slags skjermkort til kr.2000?". Så jeg vet ikke hvem skom skal dr**e i å kommentere her jeg da.. Lenke til kommentar
Lættis Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 Les min forrige post, og så kan du klappe igjen Ser ut som vi skrev innlegg samtidig. Da ser det ut som alle sorger er slokket. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 Hva med å drite i slike grinete komentarer til nye folk på forumet. Eller var alle !!!!! bare et uhell haha! jeg skreiv en mye bedre post over der! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå