Gå til innhold

Da har jeg endelig fått bestilt meg pc!

Anbefalte innlegg

Arctic Cooling Silentium T1 Miditower

Kabinett Sølv/Sort m/350W Stømforsyning

AMD Athlon 64 2800+ 1.8 GHz

Socket 754, 512 KB cache, OEM

Seagate Barracuda 7200.7 120GB S-ATA

8MB cache 7200RPM NCQ

MSI K8N NEO FSR Hovedkort for S754

nForce3 250GB,SATA,GbLAN,ATX,Raid

Sony DVD-spiller IDE 16x/40x Sort

Bulk, DDU1612-B2

TwinMOS PC3200 DDR-DIMM 512MB CL2.5

32M*8/16chip, 184-P (for DDR-PC400MHz)

Asus N6600GT GeForce 6600GT 128MB GDDR3

AGP, TV-Out, DVI, Retail

Microsoft IntelliMouse Explorer 4.0,

USB, PS/2, OEM

Koss Headset Ur 18

25-15 000 Hz, Kabel 2,4m, 147g

Thermalright SLK-948-U CPU-Kjøler Socket 478/754/939, (uten vifte)

PAPST Vifte 92x92x25mm (39db)

Arctic Silver 5 Termisk Pasta 3.5 Gram

Ser bra ut dette? Grunnen til at jeg ikke har tatt s939 er pga pengene. jeg måtte bare gjøre det så billig jeg kunne, og gikk derfor for s754.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det er faktisk en sanhet i at kvalitet koster.

Så en må jo bedømme ut fra det, men selv er jeg en stor tilhenger av kvalitet (kontra lavest mulig pris)

jo greit nok det, men jeg har hørt mye positivt om TwinMOS, og det har jeg hatt på tidligere pcer uten problemer, så derfor holder jeg meg til det ;)

Lenke til kommentar
Ikke værst, men skjønner ikke at folk velger TwinMOS, som det har vært tullet sååå masse med. :hmm:

det er billig ;)

Joda... jeg må snu på pengene flere ganger jeg også.....

Men når det gjelder PC så er det tre ting som avgjør... og som henger ihop nemlig:

Hovedkort, CPU og RAM. Og det er RAMmen som ofte er synderen. Dette på grunn av "gutten" i oss. Vi legger til noen hakk FSB, bruker litt for rå timings eller velger raskete av allt mulig i BIOS.

For at de økonomiske "sjokkene" ikke skal bli for store oppgradrer jeg litt nå og da.

Lenke til kommentar

ser bra ut den pcen...med unntak av to ting....350W Psu er vel egentlig i det minste laget....jeg ville ikke gått for noe mindre en 400W.

og 512MB ram er også i det minste laget...vil si at 1024 er nesten et must for å spille litt krevende spill som f.eks Doom3, FarCry.

Lenke til kommentar
ser bra ut den pcen...med unntak av to ting....350W Psu er vel egentlig i det minste laget....jeg ville ikke gått for noe mindre en 400W.

og 512MB ram er også i det minste laget...vil si at 1024 er nesten et must for å spille litt krevende spill som f.eks Doom3, FarCry.

jeg har bare 1 HDD og 1 dvd-rom, så trenger ikke mer enn 350 watt. dessuten så har jeg såpass dårlig råd at jeg måtte holde meg nede på 512 ram foreløpig. derfor jeg kjøpte kun 1 brikke og ikke dual, slik at jeg kan oppgradere senere

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...