TAAB Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 Heisann. Vet ikke onm dette er rette stedet for spørsmålet mitt, men uansett : Kan jeg lagre .mov filer som denne på harddisken? MUSIKKVIDEO Jeg fant url i kilden men det hjalp jo ingenting. Har XP pro +IE6 Lenke til kommentar
JBlack Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 (endret) That's windows for you. Brukervennlig som bare f... Anyways, here you go: http://fastqt.barsark.net/%7Etvfolk/sanna_256k.mov Høyreklikk og velg 'save as' eller tilsvarende. Selv om jeg ikke vet om det er mulig å gi windows en URL å laste ned til fil, så kan man i hvertfall lagre linker. Endret 28. november 2004 av JBlack Lenke til kommentar
TAAB Skrevet 28. november 2004 Forfatter Del Skrevet 28. november 2004 TAKK Du redda dagen min. Men hvordan gjorde du det egentlig? Lenke til kommentar
JBlack Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 Bruker Linux Lasta ned linken din. Kikka i fila, fant URL'en til selve videoen i den. Posta URL'en til deg slik at du kan høyreklikke og laste ned. Lenke til kommentar
TAAB Skrevet 28. november 2004 Forfatter Del Skrevet 28. november 2004 Ok...takk igjen. Har klødd meg i hodet i evigheter for å finne ut hvordan jeg skulle få lagret filmen Lenke til kommentar
moray Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 Til en annen gang TAAB. Filmsnutter og ting du streamer fra nettet legger seg i C:\Documents and Settings\"brukerkontoen din"\Lokale innstillinger\Temporary Internet Files Du må ha aktivert "vis skjulte filer og mapper" for å se mappen. Da er det egentlig bare å kopiere fila dit du vil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå