Sponis Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 Eg har eit forslag til ny inndeling av forumene her på Gamer.no. Spillplattformer Diskuter spill og tilbehør - Xbox Diskuter spill og tilbehør - Playstation Diskuter spill og tilbehør - Nintendo Gamecube Diskuter spill og tilbehør - Gameboy og Nintendo DS Diskuter spill og tilbehør - PC Gennerelt om spill Leseromtaler av spill og spillutstyr LAN-Parties Modifikasjoner Klandiskusjon og rekruttering spillforum - For dei mest populære spillene Ryktebørsen Gennerelt om Gamer.no Tilbakemeldinger, ris og ros Diskuter artikkler Synest forumet ville blitt mykkje meir ryddigt på denne måten. Har lagt til ein del nye forum som eg synest er passende. Beskrivelse av nye forum: Leseromtaler av spill og spillutstyr Her kan brukerene komme med sine egne omtaler av spill og spillutstyr, slik som den som er på HW forumet. Useriøse omtaler vil bli slettet og forfatteren får ein PM med beskjed om det. Ryktebørsen Her kan brukerene diskutere rykter om nye spill og lignende som er kommet ut på Internet og ideer til nye spill. Forventniger til kommende spill kan også diskuteres her. Så, kva seier dere? Var det eit greit forslag til eit nytt ryddig forum? Lenke til kommentar
TinY Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 Hadde vært bra å få delt opp de forskjellige konsollene. ja til eget Playstation forum Lenke til kommentar
SpinNdre Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 Spillplattformer [*]Diskuter spill og tilbehør - Xbox [*]Diskuter spill og tilbehør - Playstation [*]Diskuter spill og tilbehør - Nintendo Gamecube [*]Diskuter spill og tilbehør - Gameboy og Nintendo DS [*]Diskuter spill og tilbehør - PC Det er vel ikke nødvendig med 4 kategorier for konsoller? Sånn ville jeg hatt det: Spillplattformer [*]Diskuter spill og tilbehør - Konsoll [*]Diskuter spill og tilbehør - PC Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Jeg er veldig uenig. Heller slik det er nå, bare med litt redigering. Lenke til kommentar
TST Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Heller slik det er nå, bare med litt redigering. Hva slags redigering ser du for deg? Lenke til kommentar
Sigga Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 En spoiler funksjon hadde vørt fint! Lenke til kommentar
TST Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 En spoiler funksjon hadde vørt fint! Dette har vel ingenting med foruminndelingen å gjøre? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå