Cord Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 Finnes det noe særlig av sånnt der ute? Nylig kjøpt meg Panasonic Surround anlegg og hocka på Xboxen Ble skuffa når jeg fant ut at Burnout 3 ikke støttet dette, men er kanskje ikke noe særlig utbredt med surround på Båksen?!?!!? Lenke til kommentar
redflame Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 tror du driver og roter litt nå , 98% av alle xbox spill har støtte for DD 5.1 og ikke i bare mellom sekvenser og slike ting (sånn som i feks ps2) men i selve spillet også, For å få slik lyd så må du kjøpe en advance xbox kable med utak for DD 5.1 og i tilegg så må du gjøre om i innstilingene på xboxen slik at du "enabler" for DD. Lykke til Lenke til kommentar
Cord Skrevet 29. november 2004 Forfatter Del Skrevet 29. november 2004 Ahh Da roter jeg nlok litt jah Flotters!! *jakte på kabel* Lenke til kommentar
Lch Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 'Advanced AV-pack' elns. Koster 300 spenn eller noe, jeg kjøpte min på Spiderman. De burde ha den på Elkjøp og andre butikker med relativt bra utvalg innen konsollting. Optisk utgang for DD og RGB/S-Video over SCART. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå