discostu Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Kunne jeg aldri klart. Går jeg sulten for lenge får jeg migrene ... Var det jeg sa når jeg leste om dietten for ca et år siden også. Jeg har vært avhengig av å få i meg frokost med engang jeg står opp hele livet. Har vel egentlig aldri skippet frokosten. Var kjipt første dagene, men gikk veldig fort over og kan sove 20 min lengre! Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Joda. Men når jeg får migrene får jeg nedsatt syn og nakken låser seg. Noe jeg ikke ofrer for å slanke meg ... Lenke til kommentar
Akat Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Dere får vise de derre damene deres denne artikkelen: En ny studie viser at styrketrening kan forebygge både økning av fett generelt og bukfedme hos overvektige og fete kvinner - selv om kvinnene ikke gjør noen kostholdsendringer. Vi kvinner er jo gjerne sånn at vi må lese det for å bli enige... "bevis bevis bevis..." 1 Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Kvinner kommer ALDRI til å høre på fakta rundt fettforbrenning med mindre de har interesse for saken. Jeg hadde reltivt heftige resultater av en deff i fjor og en venninne spurte om hjelp til å gå ned i vekt. "nei nei nei, jeg vil ikke ha muskler! Jeg vil jo slanke meg..." Det nytta ikke å forklare henne at man KAN IKKE gå opp i vekt med kcal-underskudd men at man mister fett om man trener styrke og samtidig spiser for å beholde muskelmasse. Det er jo tross alt en fit dame som gjør meg hard, det hjelper ikke å bare være tynn... Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 "Griffin har tidligere gjennomført fettsuging, og har avslørt at hun har tatt speed for å slanke seg." Herregud for en slapp og muskelløs rumpe! http://www.media.allerinternett.no/php/obj.phpi?o=3741763&w=280&h=0&ee=1291622722 Lenke til kommentar
storken Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 "Griffin har tidligere gjennomført fettsuging, og har avslørt at hun har tatt speed for å slanke seg." Herregud for en slapp og muskelløs rumpe! http://www.media.all...0&ee=1291622722 Haha, biter oss merke i samme ting! Sjekke forrige side, jeg kommenterer akkurat samme kvapsete dame xD Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 "Griffin har tidligere gjennomført fettsuging, og har avslørt at hun har tatt speed for å slanke seg." Herregud for en slapp og muskelløs rumpe! http://www.media.allerinternett.no/php/obj.phpi?o=3741763&w=280&h=0&ee=1291622722 FYSJ! Lenke til kommentar
phax Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Hvem er Griffin? Eneste jeg tenker på er denne karen: 4 Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Vel... Han er jo sunn i forhold til hun hora på bildet Lenke til kommentar
discostu Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 http://www.trim.no/pub/art.php?id=1442 Og kanskje enda viktigere: Bredt nedtrekk foran hodet gir større treningseffekt enn nedtrekk bak hodet. Når vi da også vet at skulderleddet ikke er konstruert for verken nedtrekk eller press bak hodet kan vi trygt legge denne øvelsen i skuffen til evig tid. Lenke til kommentar
Zepticon Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 "Griffin har tidligere gjennomført fettsuging, og har avslørt at hun har tatt speed for å slanke seg." Herregud for en slapp og muskelløs rumpe! http://www.media.allerinternett.no/php/obj.phpi?o=3741763&w=280&h=0&ee=1291622722 Det der er ikke en rumpe..... Bare ryggskinnet som henger ned over lårene... 1 Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 http://www.trim.no/pub/art.php?id=1442 Og kanskje enda viktigere: Bredt nedtrekk foran hodet gir større treningseffekt enn nedtrekk bak hodet. Når vi da også vet at skulderleddet ikke er konstruert for verken nedtrekk eller press bak hodet kan vi trygt legge denne øvelsen i skuffen til evig tid. Jeg kommenterte dette til ei i går. Spurte om hu fikk vondt av å ta nedtrekk bak hodet og spurte hu om hu ville prøve det foran hodet. Men hu ville ikke høre på meg Lenke til kommentar
phax Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Hun trodde sikkert du la ann på henne. Ser daglig folk som har helt feil teknikk på øvelser, men sjelden jeg gidder prøve gi de tips. Klassikeren er jo folk som tar bicepscurl og holder armen i 90 grader hele veien og bare løfter med ryggen. Hadde man bare vært stor og sterk og sett ut som man hadde peiling hadde folk sikkert hørt etter Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Nedtrekk med bredt grep - hvorfor ikke bare ta pull ups? Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Fordi ikke alle klarer det? Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Teknikken er så forskjellig, samt musklene du bruker er så forskjellig at det er ytterst få som klarer å trene med pullups. Samt, skal du ta pullups må du jo være på din egen vekt og kan ikke starte lavt og bygge deg oppover. Lenke til kommentar
salamishit Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Så en instruktør som skulle lære en fyr knebøy, Han la stanga på nakken og hadde en syk krum i ryggen så sa instruktør kjerringa at det var perfekt... 1 Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Teknikken er så forskjellig, samt musklene du bruker er så forskjellig at det er ytterst få som klarer å trene med pullups. Samt, skal du ta pullups må du jo være på din egen vekt og kan ikke starte lavt og bygge deg oppover. Greit nok hvis man ikke klarer en eneste pull up, men for de som klarer 4-5 repetisjoner må det vel være gull med pull ups? Begge øvelsene involverer Latissimus Dorsi, Teres Major, Rhomboids, Posterior Deltoid, Infraspinatus, Biceps Brachii og Trapezius, så er ikke enig i at man bruker forskjellige muskler. Er også mulig å ta assisted pull ups (?), altså at man løfter mindre enn kroppsvekt. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Ja, på Dragvoll har de jo blant annet slik maskin som hjelper med xx kg. Men om man akkurat klarer 1 pullups får man jo ikke akkurat mye treningsutbytte av det. Men når man har styrken inne synes jeg selv det er veldig gøy å føle man klarer sin egen vekt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå