Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hadde 41 shakere, har nå 4 stk og 20 topper uten shaker.

 

Vet ikke hvor det blir av de, noen sprekker i oppvaskmaskinen på 60C og andre ligger med protein i baksetet i 3 uker så de må kastes eller soppen bæer den vekk.

Hos svigers fant jeg en shake med witesprit og malingspensler oppi, utrulig hva de kan brukes til.

Etter mange år blir de gule også.

  • Liker 6
Lenke til kommentar

Etter at jeg begynte med markløft og knebøy i starten av året har jeg måtte legge bort omtrent alle buksene mine. De passer ikke lenger. Har aldri trent beina ordentlig før nå.

Hadde en bukse som sprakk i skrævet faktisk, fikk den nesten ikke av igjen.

 

Kjenner til det! :) Har allerede kastet buksene mine en gang, må mulig gjør det igjen. Heldigvis har jeg bare to bukser denne gang :thumbs:

Lenke til kommentar

Etter at jeg begynte med markløft og knebøy i starten av året har jeg måtte legge bort omtrent alle buksene mine. De passer ikke lenger. Har aldri trent beina ordentlig før nå.

Hadde en bukse som sprakk i skrævet faktisk, fikk den nesten ikke av igjen.

 

Haha, du sliter med samme problem! har en buske som jeg brukte her om dagen. Så ut som jeg hadde kjøpt den i en damebutikk, satt usedvanlig stramt på låra og rundt rompa :!: . Tror jeg må kjøpe meg et par nye nå.

Lenke til kommentar

Jeg fikk 12 kg MyoProtein i posten i går. Anbefales! Har ikke åpnet jordbæren enda, men sjokoladen smaker jo akkurat som O'boy.

Er det god verdi i Pakketilbudene til TN de har i julekalenderen i dag? Og hva er det best verdi i, utholdenhet, grunnpakke eller ekstrem muskelvekst?

Du tjener faktisk mer på 10% rabatt som du opparbeider relativt kjapt. Det er god verdi i pakkene i den forstand at du betaler mindre enn dersom du skulle kjøpt alt separat, men produkter som f.eks EFAomega er dyre uansett. Hva som er best kommer jo helt an på bruken.

Endret av awkward
Lenke til kommentar

Jeg fikk 12 kg MyoProtein i posten i går. Anbefales! Har ikke åpnet jordbæren enda, men sjokoladen smaker jo akkurat som O'boy.

Er det god verdi i Pakketilbudene til TN de har i julekalenderen i dag? Og hva er det best verdi i, utholdenhet, grunnpakke eller ekstrem muskelvekst?

Du tjener faktisk mer på 10% rabatt som du opparbeider relativt kjapt. Det er god verdi i pakkene i den forstand at du betaler mindre enn dersom du skulle kjøpt alt separat, men produkter som f.eks EFAomega er dyre uansett. Hva som er best kommer jo helt an på bruken.

 

Han spurte vel om hva som hadde høyest verdi ("best verdi i") og ikke hva som var best. Men det er jo også hva du vil bruke den på. Du kjøper gjerne ikke Utholdenhetspakka om du driver med vektløfting :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...