Dufen Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Har du testet T-rex før WAR? Lenke til kommentar
War Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Nei kun Termosyne og den fungerte iallefall ( økt kroppstemp = høyere forbrenning/ energi/varme) Deffer frem til 2011 så bare slang den på. Lenke til kommentar
PureChaos Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Er det god verdi i Pakketilbudene til TN de har i julekalenderen i dag? Og hva er det best verdi i, utholdenhet, grunnpakke eller ekstrem muskelvekst? Lenke til kommentar
phax Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Har plukket ut en liten liste til meg selv i julekalender-gave for 2 des. Men jeg får ikke trykke kjøp Gleder meg til å se hva du får den 24.desember da når 2.des gir deg varer for over 7000,- Lenke til kommentar
War Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Jeg har desverre allerede kjøpt min 24 des julegave til meg selv. Hatt den i 2 dager nå. Hvilken kalender Den finnes bare i hodet til oss rare. Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Wow, litt av et innkjøp! 3 shakere også Sist det foregikk handel på min konto var vel 2 uker siden eller noe. Da fungerte det fint. Lenke til kommentar
War Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Hadde 41 shakere, har nå 4 stk og 20 topper uten shaker. Vet ikke hvor det blir av de, noen sprekker i oppvaskmaskinen på 60C og andre ligger med protein i baksetet i 3 uker så de må kastes eller soppen bæer den vekk. Hos svigers fant jeg en shake med witesprit og malingspensler oppi, utrulig hva de kan brukes til. Etter mange år blir de gule også. 6 Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Etter at jeg begynte med markløft og knebøy i starten av året har jeg måtte legge bort omtrent alle buksene mine. De passer ikke lenger. Har aldri trent beina ordentlig før nå. Hadde en bukse som sprakk i skrævet faktisk, fikk den nesten ikke av igjen. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Etter at jeg begynte med markløft og knebøy i starten av året har jeg måtte legge bort omtrent alle buksene mine. De passer ikke lenger. Har aldri trent beina ordentlig før nå. Hadde en bukse som sprakk i skrævet faktisk, fikk den nesten ikke av igjen. Kjenner til det! Har allerede kastet buksene mine en gang, må mulig gjør det igjen. Heldigvis har jeg bare to bukser denne gang Lenke til kommentar
Grand Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Etter at jeg begynte med markløft og knebøy i starten av året har jeg måtte legge bort omtrent alle buksene mine. De passer ikke lenger. Har aldri trent beina ordentlig før nå. Hadde en bukse som sprakk i skrævet faktisk, fikk den nesten ikke av igjen. Haha, du sliter med samme problem! har en buske som jeg brukte her om dagen. Så ut som jeg hadde kjøpt den i en damebutikk, satt usedvanlig stramt på låra og rundt rompa :!: . Tror jeg må kjøpe meg et par nye nå. Lenke til kommentar
Discipline Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 (endret) Jeg fikk 12 kg MyoProtein i posten i går. Anbefales! Har ikke åpnet jordbæren enda, men sjokoladen smaker jo akkurat som O'boy. Er det god verdi i Pakketilbudene til TN de har i julekalenderen i dag? Og hva er det best verdi i, utholdenhet, grunnpakke eller ekstrem muskelvekst? Du tjener faktisk mer på 10% rabatt som du opparbeider relativt kjapt. Det er god verdi i pakkene i den forstand at du betaler mindre enn dersom du skulle kjøpt alt separat, men produkter som f.eks EFAomega er dyre uansett. Hva som er best kommer jo helt an på bruken. Endret 2. desember 2010 av awkward Lenke til kommentar
Hestekølle Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Jeg fikk 12 kg MyoProtein i posten i går. Anbefales! Har ikke åpnet jordbæren enda, men sjokoladen smaker jo akkurat som O'boy. Er det god verdi i Pakketilbudene til TN de har i julekalenderen i dag? Og hva er det best verdi i, utholdenhet, grunnpakke eller ekstrem muskelvekst? Du tjener faktisk mer på 10% rabatt som du opparbeider relativt kjapt. Det er god verdi i pakkene i den forstand at du betaler mindre enn dersom du skulle kjøpt alt separat, men produkter som f.eks EFAomega er dyre uansett. Hva som er best kommer jo helt an på bruken. Han spurte vel om hva som hadde høyest verdi ("best verdi i") og ikke hva som var best. Men det er jo også hva du vil bruke den på. Du kjøper gjerne ikke Utholdenhetspakka om du driver med vektløfting Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Sesongens første skitur på stadion ferdig! Digg at de holder nivået på olympisk her. Kunstsnøbane Lenke til kommentar
PureChaos Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Haha, så klart. Men interessert i både driv-barer og proteinpulver og kreatin og sånn. Men kan nevnes at det er 30% rabatt på alle de pakketilbudene i dag. Lenke til kommentar
Discipline Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Hmm, merkelig. Sist jeg bestilte med 10% rabatt betalte ejg 1399 for EM-pakken. Lenke til kommentar
PureChaos Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Haha, veldig rart. Lenge siden? Hvis det er det kan jo grunnprisen ha gått opp litt, eller mye Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Har folk noen gode ryggøvelser som går litt ekstra på vingene? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå