phax Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 (endret) Hard hud er digg! Föler meg ekstra mann!! Vent til den dagen den harde huden blir et åpent sår, da kan jeg garantere deg at du ikke føler deg mye mann der du står å sutrer. Endret 1. desember 2010 av phax Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Problemet er jo at det faktisk gjør vondt, merket det godt på ned trekk i går. Må faktisk bruke litt krefter for å strekke ut hånden og disse harde putene. Håper at youtuben hjelper, hvis ikke blir det nok hansker på utvalgte øvelser.. Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Youyube-grepet funker knall det. Blir litt mer belastning på den første tredjedelen av fingeren etter min erfaring, men slipper unna de største "hard-hud-tilfellene" i alle fall Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Der jeg bodde tidligere jobbet jeg fast i oppvasken på et hotell. Har her i Trondheim vært ekstrahjelp for en restaurant, og var blant annet det i går. Da er hendene konstant våte, veldig ofte i kontakt med såpe, samt i kontakt med varme gjenstander. Det som kommer ut av maskinen holder 96 grader, og må på plass med en gang. Da snakker man ødelagt hud! Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Gjett hvor jeg har hard hud... Haha, herregud.... Blir trening idag! Liker ikke at det er så kaldt, føler det som så tiltak å komme meg ut av huset. Jeg liker å være varm og komfortabel. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 (endret) Jeg liker å være varm og komfortabel. Endret 1. desember 2010 av bIsk0p Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Trening på meg og i dag! 5 dager med fri og en dag med migrene setter dype spor i trenings rytmen Lenke til kommentar
phax Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Ok nå begynner jeg bli litt småskeptisk her. Kjennes ut som betennelsesgreiene fra hånda sprer seg oppover hele armen. Har en rød stripe som slynger seg fra knokkelen opp til biceps. Området rundt denne stripen er også ømt når jeg trykker på det. Hva faen skjer Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Blodforgiftning? Kan faktisk være ganske alvorlig. Lenke til kommentar
phax Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Ehm okei, sååå... legevakta eller? Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Om du ikke vil risikere å dø så, ja. Lenke til kommentar
phax Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Tja dere klarer jo å skremme meg hvertfall hvis det var målet Må vel nesten vurdere å få tatt en titt på dette, noe er jo galt her tydeligvis. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Føler du deg kvalm, svimmel, har feber eller lignende? Lenke til kommentar
phax Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Nei føler meg i fin form ellers, men armen er ganske øm og stiv Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 http://www.lommelegen.no/321377/blodforgiftning Ikke få helt panikk nå da . Brodern hadde blodforgitning engang. Han var heeeeeelt borte før han ble kjørt på legevakta. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Jeg prøver ikke å skremme deg. Men om du har en betennelse som klatrer oppover armen kan det bli ganske farlig. Det er vel teknisk sett ikke blodforgiftelse det er snakk om, men heller lymfeårebetennelse. Men som kan utvikle seg til å bli en blodforgiftning. Jeg ville i hvert fall dratt til legen. Kanskje litt flaut om det skulle vise seg og være ingenting, men heller det. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Better safe than sorry. som det og heter Lenke til kommentar
phax Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Googlet lymfeårebetennelse og det hørtes veldig ut som det her, så da er det vel bare å dra seg til legen da og se hva de sier! Bare jobbe meg ferdig først... Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Hold oss oppdatert da Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Helvete! Blir så satans uggen i magen av enten proteinpulveret, eller maltodextrinen (heller mot sistnevnte). Blir vanskelig å bulke uten bulkeshaken. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå