Mikkel™ Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Noen som så den siste videon til Scooby? 1 minute healthy meal eller noe. Laks+salsa+linser. Tror dere det kan funke? Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Hva mener du med "funke"? Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 med norske råvarer. F.eks hvor får du tak i salsa som er såpass strippa for sukker og dritt at det kan lønne seg? Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Salsa går jo fint å lage selv. Bare å kjøre tomater, løk, hvitløk, koriander, litt limejuice og chili i en blender, om du ikke orker å kutte det opp selv. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Hva om jeg ikke har en blender ? Lenke til kommentar
gnav Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Da kutter du opp selv. Lenke til kommentar
phax Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Hva om jeg ikke har en blender ? Jeg har en sånn tuppawear "hånd kutter" sak som funker ypperlig til å lage sånn småtteri. Kosta 2-300,- Sjå på den lekna videoen: http://www.youtube.com/watch?v=XiOb825M5eQ Vet det finns en større sak og som er litt kraftigere og har plass til mer. Lenke til kommentar
phax Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Har hatt en vond træle eller hva man kaller det på gang ved rota av høyre ringefinger de siste ukene, og etter gårdagens markløft toppet det seg helt. Våknet opp i natt med en intens smerte som kjentes ut som jeg hadde kjørt en spiker tvers gjennom hånda. Usikker hvor lurt det var men i desperasjonens øyeblikk fant jeg frem saksa og klipte vekk den beinharde huden rundt området og slapp ut væsken som hadde samlet seg opp. Den verste smerten slapp da taket umiddelbart heldigvis. Tror nesten jeg må skaffe meg handsker altså.. Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 (endret) Du må forandre grepet. Dropp hanskene! Har ikke fått en træle etter jeg forbedra grepet mitt. Og det fikk jeg etter hver treningsøkt før... Endret 1. desember 2010 av Sir-Andy Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Træle = hard hud med væske/vannblemme? Lenke til kommentar
BlueCreature Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 er ikke træle bare hard hud? Lenke til kommentar
phax Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Takk for tipset sir-andy, er nødt å jobbe med grepet ja. Jeg gjør akkurat samme feilen som han viser i videoen! Træle er vel i bunn og grunn bare oppbygning av hard hud, men i mitt tilfelle har jeg tydeligvis fått betennelse i en og derfor gjør den så jækla vondt og væsker.. Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Jeg har hard hud på innsiden av hånda, ved fingrene der, men det er ikke noen væske lagret der. Tror det bare er herdet hud. Kjenner det godt etter chins. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 sliter sterkt med hard hud selv, blir ofte til at jeg drar av litt hudfliker. Prøver å smøre meg, men tror egentlig det gjør ting verre.. Skal sjekke videoen til Andy når man ikke er på jobb og youtube virker.. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Har bittelitt sånn hard hud, men skal teste ut som han sier i videoen. Er jo logisk. Prøver alltid å få så lite hud som mulig skvist fast Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Gjett hvor jeg har hard hud... Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 På innsiden av tante høyre? Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Hard hud er digg! Föler meg ekstra mann!! 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå