Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-VqMh8ni9
Hva? Bruker ikke de vanndrivende for å få den "harde" looken?

Den harde looken får de vell når de karber opp et par dager før. Mange pleier jo å drikke litt alkohol før de går på scenen for å drive vekk enda mer vann.

Lenke til kommentar
Hva? Bruker ikke de vanndrivende for å få den "harde" looken?

Den harde looken får de vell når de karber opp et par dager før. Mange pleier jo å drikke litt alkohol før de går på scenen for å drive vekk enda mer vann.

Mange byggere bruker nok vanndrivende midler ja :)

 

 

 

 

EDIT: Har snakka med en bygger som gjorde det i alle fall... og jeg kjenner ikke så altfor mange byggere :p

Endret av j0 Ø.
Lenke til kommentar
Bra rygg, ja. Det kommer vel ikke som en bombe at noen skriver det?

 

Hvor mye tar du i mark? Korsryggen så velutviklet ut.

Hehe, er nok klar over at ryggen er noe av det bedre på meg ja.

 

Markløft vet jeg ikke, har ikke tatt det på lenge. Bruker stort sett framoverbøyd roing i ulike varianter, og chins/nedtrekk.

 

Det er forresten veldig plagsomt med kraftig korsrygg, finnes ikke stoler som er tilpasset det.

Endret av Hyrlen
Lenke til kommentar

Føler jeg har mistet motivajsonen som før drev meg til studio 3-4 ganger i uka...Nå er jeg heldig hvis jeg gidder 1 gang i uka...

Vet ikke hva jeg skal gjøre med det, bare føler at jeg ikke gidder å dra meg bort til studio, vil mye heller være hjemme og gjøre andre ting..

Uff..

 

Tror mye skyldes at jeg ikke blir kvitt de 4-5 ekstra kiloene...Pga problemer med knærne kan jeg ikke jogge så mye, i tillegg til at kostholdet ikke lengre er så bra og jeg føler det er vanskelig å kontrollere..

Endret av Camron
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...