Thor - God Of Thunder Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 Forslag til mageøvelse hvor ikke armene er i bruk? Planen var å bruke planken i ryp, men etter jeg er ferdig med armøvelsene er jeg så kake at jeg ikke klarer planken. http://www.coopersguns.com/videos/exercise-encyclopedia/abdominals/crunch/ Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 Reverse crunches, men du må kanskje bruke armene litt for å holde tak i noe. Crunches! Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 Then crunches it is Takker! Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 (endret) Meg før og etter EM. Se om dere ser noen forskjeller: Før til venstre og etter til høyre: Dette er foresten det lille jeg har av markering på arma: Det første bildet så du ut som John Stone på Bra forbedring forresten! Aha, opp ja. Eg vog 115Kg etter påska 2010 No veg eg ca 95Kg Skal ned ca 10Kg til, men trenar som sagt styrke, så reknar med litt +kg i musklar. edit: er forøvrig 18år, gutt og 183cm høg. Har proteinpulver og Kreatin Jeg synes det høres ut som du går ned litt fort, men jeg vet ikke hvordan utgangspunktet ditt var. Hadde du høy fettprosent? Hvordan ser treningsprogrammet ut? Hvis du ser ut som jeg ser for meg (beklager at jeg "dømmer" deg på forhånd) så burde du ha lagt på deg en del kg muskler nå i starten, dvs du har gått ned enda flere kg i fett. Har du før og etter bilder/målinger? Forslag til mageøvelse hvor ikke armene er i bruk? Planen var å bruke planken i ryp, men etter jeg er ferdig med armøvelsene er jeg så kake at jeg ikke klarer planken. Jeg pleier å legger nakken opptil stanga på nedtrekk og bøye meg nedover mens jeg står. Tar godt på nedre del av magen (blir som å løfte beina, bare mindre kipt ) EDIT: Når det gjelder sukkersuget så er det, som ved de fleste aspekter ved trening, mind over matter. Du må rett og slett bestemme seg for at du skal slutte (trolig lettere enn å kutte ned i starten) Jeg spiser ingenting sjokolade eller snop lengre (frister ikke, men hvis jeg først starter kan det fort gå ned en del). Chips spiser jeg av og til for å få i meg litt gode kalorier. Endret 29. november 2010 av bIsk0p Lenke til kommentar
Zepticon Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Then crunches it is Takker! Lurer litt på hvordan du tar planken siden det belaster armene? Jeg ligger på albuene, og da er det eneste som belastes ryggen og skuldrene, ikke armene i det hele tatt. Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Nei si det du Men får å få max effekt av planken (føler jeg) må jeg stå i en sånn posisjon at armene belastes. Lenke til kommentar
Grand Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 hær er et treningsprog sm jeg fikk av 3t Hvorfor kjører du bicepscurl istarten av treninga? ville heller tatt vekk en brystøvelse og kjørt frankspress i slutten av treninga. Lenke til kommentar
Sink Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 hær er et treningsprog sm jeg fikk av 3t Hvorfor kjører du bicepscurl istarten av treninga? ville heller tatt vekk en brystøvelse og kjørt frankspress i slutten av treninga. 6år gammel post 9 Lenke til kommentar
Hestekølle Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Man skal jo helst ha i seg noe proteiner før man legger seg. Noen som vet hvordan myse funker her? Lenke til kommentar
Mariell89 Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Tomat- og kraftbaserte sauser som bolognese, brun saus og sjysaus inneholder veldig lite kalorier. Her vil jeg legge til noe... Jeg så et program på tv2 som hette "lyst og last". De testa hvilken måte man fikk i seg mest antioksidsanter fra i dette tilfellet tomater ved et laboratorioum. Journalisten spiste ikke tomater på en uke og spiste så 5 tomater rå. Hun lot så være å spise tomater i en uke igjen og spiste en tomatsuppe som inneholdt ca 5 tomater. Hun fikk mest antioksidanter i seg når hun spiste suppen. har ikke så mye med kalorier å gjøre men interessant nok Seriøst?? Lurer på om det gjelder saus i tillegg til suppe Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Det er et faktum at en får i seg fler antioksidanter fra tomatene når de er tilberedt. Lenke til kommentar
Mariell89 Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Meg før og etter EM. Se om dere ser noen forskjeller: Før til venstre og etter til høyre: Dette er foresten det lille jeg har av markering på arma: Det første bildet så du ut som John Stone på Bra forbedring forresten! Aha, opp ja. Eg vog 115Kg etter påska 2010 No veg eg ca 95Kg Skal ned ca 10Kg til, men trenar som sagt styrke, så reknar med litt +kg i musklar. edit: er forøvrig 18år, gutt og 183cm høg. Har proteinpulver og Kreatin Jeg synes det høres ut som du går ned litt fort, men jeg vet ikke hvordan utgangspunktet ditt var. Hadde du høy fettprosent? Hvordan ser treningsprogrammet ut? Hvis du ser ut som jeg ser for meg (beklager at jeg "dømmer" deg på forhånd) så burde du ha lagt på deg en del kg muskler nå i starten, dvs du har gått ned enda flere kg i fett. Har du før og etter bilder/målinger? Forslag til mageøvelse hvor ikke armene er i bruk? Planen var å bruke planken i ryp, men etter jeg er ferdig med armøvelsene er jeg så kake at jeg ikke klarer planken. Jeg pleier å legger nakken opptil stanga på nedtrekk og bøye meg nedover mens jeg står. Tar godt på nedre del av magen (blir som å løfte beina, bare mindre kipt ) EDIT: Når det gjelder sukkersuget så er det, som ved de fleste aspekter ved trening, mind over matter. Du må rett og slett bestemme seg for at du skal slutte (trolig lettere enn å kutte ned i starten) Jeg spiser ingenting sjokolade eller snop lengre (frister ikke, men hvis jeg først starter kan det fort gå ned en del). Chips spiser jeg av og til for å få i meg litt gode kalorier. Interessant innlegg:) ble glad når jeg så chips er gode kalorier!! har hørt så mye negativt om chips Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Chips som i potetgull? Fra et helsemessig perspektiv er det nok ikke det beste du kan putte i deg ... Lenke til kommentar
Mariell89 Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Chips som i potetgull? Fra et helsemessig perspektiv er det nok ikke det beste du kan putte i deg ... Hmm... Men hvorfor omtales det som "gode kalorier" da? Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Fordi en som trener styrke gjerne ønsker et kaloriunderskudd, og inngår muligens et kompromiss mellom helse og overskudd. Noen annen forklaring kan jeg ikke se. Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Er det transfett i chips? Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Det forundrer meg ikke. Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 I så fall ville jeg vært litt forsiktig med å proppe i meg veldig mye av det. Vet at det finnes transfett i gatekjøkkenmat og bl.a. kjeks, men chpis er jeg neimen ikke sikker på. Man kan være uenig i mot mettet fett er bra eller ikke, men en ting er sikkert: Transfett iz no good. Lenke til kommentar
jahas Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Man skal jo helst ha i seg noe proteiner før man legger seg. Noen som vet hvordan myse funker her? Dårlig. ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå