Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Meg før og etter EM. Se om dere ser noen forskjeller:

Før til venstre og etter til høyre:

post-131886-0-88654000-1290963186_thumb.jpg

 

Dette er foresten det lille jeg har av markering på arma:

post-131886-0-83234500-1290963273_thumb.jpg

 

Det første bildet så du ut som John Stone på :p Bra forbedring forresten! :thumbs:

 

 

Aha, opp ja.

 

Eg vog 115Kg etter påska 2010

No veg eg ca 95Kg

 

Skal ned ca 10Kg til, men trenar som sagt styrke, så reknar med litt +kg i musklar.

 

edit: er forøvrig 18år, gutt og 183cm høg.

Har proteinpulver og Kreatin

 

Jeg synes det høres ut som du går ned litt fort, men jeg vet ikke hvordan utgangspunktet ditt var. Hadde du høy fettprosent? Hvordan ser treningsprogrammet ut? Hvis du ser ut som jeg ser for meg (beklager at jeg "dømmer" deg på forhånd) så burde du ha lagt på deg en del kg muskler nå i starten, dvs du har gått ned enda flere kg i fett. Har du før og etter bilder/målinger?

 

 

Forslag til mageøvelse hvor ikke armene er i bruk?

Planen var å bruke planken i ryp, men etter jeg er ferdig med armøvelsene er jeg så kake at jeg ikke klarer planken.

 

Jeg pleier å legger nakken opptil stanga på nedtrekk og bøye meg nedover mens jeg står. Tar godt på nedre del av magen (blir som å løfte beina, bare mindre kipt :) )

 

 

 

EDIT: Når det gjelder sukkersuget så er det, som ved de fleste aspekter ved trening, mind over matter. Du må rett og slett bestemme seg for at du skal slutte (trolig lettere enn å kutte ned i starten) Jeg spiser ingenting sjokolade eller snop lengre (frister ikke, men hvis jeg først starter kan det fort gå ned en del). Chips spiser jeg av og til for å få i meg litt gode kalorier.

Endret av bIsk0p
Lenke til kommentar

Tomat- og kraftbaserte sauser som bolognese, brun saus og sjysaus inneholder veldig lite kalorier.

Her vil jeg legge til noe...

 

Jeg så et program på tv2 som hette "lyst og last". De testa hvilken måte man fikk i seg mest antioksidsanter fra i dette tilfellet tomater ved et laboratorioum.

 

Journalisten spiste ikke tomater på en uke og spiste så 5 tomater rå.

Hun lot så være å spise tomater i en uke igjen og spiste en tomatsuppe som inneholdt ca 5 tomater.

 

Hun fikk mest antioksidanter i seg når hun spiste suppen.

har ikke så mye med kalorier å gjøre men interessant nok :)

 

 

Seriøst?? Lurer på om det gjelder saus i tillegg til suppe

Lenke til kommentar

Meg før og etter EM. Se om dere ser noen forskjeller:

Før til venstre og etter til høyre:

post-131886-0-88654000-1290963186_thumb.jpg

 

Dette er foresten det lille jeg har av markering på arma:

post-131886-0-83234500-1290963273_thumb.jpg

 

Det første bildet så du ut som John Stone på :p Bra forbedring forresten! :thumbs:

 

 

Aha, opp ja.

 

 

Eg vog 115Kg etter påska 2010

No veg eg ca 95Kg

 

Skal ned ca 10Kg til, men trenar som sagt styrke, så reknar med litt +kg i musklar.

 

edit: er forøvrig 18år, gutt og 183cm høg.

Har proteinpulver og Kreatin

 

Jeg synes det høres ut som du går ned litt fort, men jeg vet ikke hvordan utgangspunktet ditt var. Hadde du høy fettprosent? Hvordan ser treningsprogrammet ut? Hvis du ser ut som jeg ser for meg (beklager at jeg "dømmer" deg på forhånd) så burde du ha lagt på deg en del kg muskler nå i starten, dvs du har gått ned enda flere kg i fett. Har du før og etter bilder/målinger?

 

 

Forslag til mageøvelse hvor ikke armene er i bruk?

Planen var å bruke planken i ryp, men etter jeg er ferdig med armøvelsene er jeg så kake at jeg ikke klarer planken.

 

Jeg pleier å legger nakken opptil stanga på nedtrekk og bøye meg nedover mens jeg står. Tar godt på nedre del av magen (blir som å løfte beina, bare mindre kipt :) )

 

 

 

EDIT: Når det gjelder sukkersuget så er det, som ved de fleste aspekter ved trening, mind over matter. Du må rett og slett bestemme seg for at du skal slutte (trolig lettere enn å kutte ned i starten) Jeg spiser ingenting sjokolade eller snop lengre (frister ikke, men hvis jeg først starter kan det fort gå ned en del). Chips spiser jeg av og til for å få i meg litt gode kalorier.

 

Interessant innlegg:) ble glad når jeg så chips er gode kalorier!! har hørt så mye negativt om chips

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...