Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Woho! Idag nådde jeg første delmål som var 70kg før jul! Dvs at jeg har gått opp 7kg siden Juli. Fortsatt noe skinny med 70kg fordelt på mine 179cm, men det føles ekstremt godt å nå et mål, dog et lite et.

 

Neste mål: 75kg++ til sommeren (01.06.2011).

Vet hvordan det der er! Herlig følelse. Jeg er selv på bulkeren. 19 kg opp siden jul nå og videre skal vi :p

Lenke til kommentar

Kjem ann på korleis du vil utføre øvelsen, dei fleste hjelper til med beina for å få meir moment. Dvs. du byrjar hengande med strak kropp og ender opp med beina i 90 grader i det haka passerar over stanga, så rettar du ut igjen beina mens du pressar brystet over stanga og siste del blir som løftefasen av dips.

 

Eg har ikkje sett nokon som klarar å kjøre heile øvelsen utan ekstra moment av noko slag.

Lenke til kommentar

Kjem ann på korleis du vil utføre øvelsen, dei fleste hjelper til med beina for å få meir moment. Dvs. du byrjar hengande med strak kropp og ender opp med beina i 90 grader i det haka passerar over stanga, så rettar du ut igjen beina mens du pressar brystet over stanga og siste del blir som løftefasen av dips.

 

Eg har ikkje sett nokon som klarar å kjøre heile øvelsen utan ekstra moment av noko slag.

 

0:39... :new_woot:

 

http://www.youtube.com/watch?v=pfsTKfUT-RQ

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Reportasje i lørdagsreviyen nå om megareksi. De blander virkelig snørr og bart og snakker om doping og kosttilskudd om hverandre. Selv om jeg knapt bruker kosttilskudd selv ser jeg ikke problemet med å bøtte innpå med proteinshakes, men gjennom denne reportasjen kommer hvermansen til å sidestille proteinpulver og AAS.

 

Sikkert en del av kidsa her inne som kommer til å få høre det fra sine foreldre :)

Endret av KjellV
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...