BlueCreature Skrevet 26. november 2010 Del Skrevet 26. november 2010 Noen som klarer den øvelsen hvor du tar pullups og drar deg over stanga og presser deg opp? Som en kombinert pullups og dips. Har prøvd flere ganger å få til en muscle up, men har enda ikke greid det. Men jeg er derimot fast bestemt på å få det til! Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 26. november 2010 Del Skrevet 26. november 2010 Woho! Idag nådde jeg første delmål som var 70kg før jul! Dvs at jeg har gått opp 7kg siden Juli. Fortsatt noe skinny med 70kg fordelt på mine 179cm, men det føles ekstremt godt å nå et mål, dog et lite et. Neste mål: 75kg++ til sommeren (01.06.2011). Vet hvordan det der er! Herlig følelse. Jeg er selv på bulkeren. 19 kg opp siden jul nå og videre skal vi Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 26. november 2010 Del Skrevet 26. november 2010 Noen som klarer den øvelsen hvor du tar pullups og drar deg over stanga og presser deg opp? Som en kombinert pullups og dips. Har prøvd flere ganger å få til en muscle up, men har enda ikke greid det. Men jeg er derimot fast bestemt på å få det til! Sjæl ass Hvor mange pullups klarer du? Lenke til kommentar
BlueCreature Skrevet 26. november 2010 Del Skrevet 26. november 2010 (endret) Har en pers på 18reps, men stanga jeg har her hjemme er ikke noe tess (trener hjemme)men jeg ønsker meg en Stud bar pull bar til jul Endret 26. november 2010 av BlueCreature Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 26. november 2010 Del Skrevet 26. november 2010 Imponerende Tror nok du er litt nærmere det målet enn meg Lenke til kommentar
jahas Skrevet 26. november 2010 Del Skrevet 26. november 2010 http://www.amazon.com/gp/product/B001ARNRRK?ie=UTF8&tag=scoobysbodybu-20&linkCode=as2&camp=1789&creative=9325&creativeASIN=B001ARNRRK Denne skal vistnok være bra. Festes i døra på en eller annen måte. Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 26. november 2010 Del Skrevet 26. november 2010 Imponerende Tror nok du er litt nærmere det målet enn meg Tja, tror ikke rep-antallet hang-ups man klarer er så indikerende på "hvor nærme man er målet". Det krever mer enn bare pull-ups-styrke, blant annet denne øvelsen her ser jeg for meg at man må ha litt styrke i: http://www.coopersguns.com/videos/exercise-encyclopedia/pectorals/dumbell-pullover/ Lenke til kommentar
HValder Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Kjem ann på korleis du vil utføre øvelsen, dei fleste hjelper til med beina for å få meir moment. Dvs. du byrjar hengande med strak kropp og ender opp med beina i 90 grader i det haka passerar over stanga, så rettar du ut igjen beina mens du pressar brystet over stanga og siste del blir som løftefasen av dips. Eg har ikkje sett nokon som klarar å kjøre heile øvelsen utan ekstra moment av noko slag. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Kjem ann på korleis du vil utføre øvelsen, dei fleste hjelper til med beina for å få meir moment. Dvs. du byrjar hengande med strak kropp og ender opp med beina i 90 grader i det haka passerar over stanga, så rettar du ut igjen beina mens du pressar brystet over stanga og siste del blir som løftefasen av dips. Eg har ikkje sett nokon som klarar å kjøre heile øvelsen utan ekstra moment av noko slag. 0:39... http://www.youtube.com/watch?v=pfsTKfUT-RQ 1 Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Nåja. Du ser han bruker bena litt. Lenke til kommentar
Donnie Darko Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 http://www.youtube.com/watch?v=2q8KMnWUsvg 1 Lenke til kommentar
Discipline Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Shit, jeg lurte døden i dag Kjørte sittende press over hodet med 60 kg og så kollapset benken. Jeg reagerte heldigvis kjapt, og hentet meg inn igjen. Nå har jeg lært at jeg ikke skal ha skråen festet i "det lille hakket" Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 For en vanvittig styrke Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Jeg har økt fra 74.5 til 77 kilo uten å øke fettprosenten min 2 Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Gratulerer Mikkel ^^, Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Legger en femmer på at det er låra som har blitt større. I mine øyne ER de digre sånn i forhold til resten av kroppen. Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 (endret) Reportasje i lørdagsreviyen nå om megareksi. De blander virkelig snørr og bart og snakker om doping og kosttilskudd om hverandre. Selv om jeg knapt bruker kosttilskudd selv ser jeg ikke problemet med å bøtte innpå med proteinshakes, men gjennom denne reportasjen kommer hvermansen til å sidestille proteinpulver og AAS. Sikkert en del av kidsa her inne som kommer til å få høre det fra sine foreldre Endret 27. november 2010 av KjellV Lenke til kommentar
storken Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 (endret) Jeg har økt fra 74.5 til 77 kilo uten å øke fettprosenten min Godt jobba Hvordan føles det? Mål videre? Endret 27. november 2010 av storken Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Føles litt rart å nesten veie 80 kilo og fremdeles kunne gå rundt i small . Planen nå er å fortsette å bygge med 5x5 frem til Mars forså å deffe meg ned til sommeren. Lenke til kommentar
Mariell89 Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Hei! Ser ut som om dere her inne er ganske aktive på treningsfronten, så dere vet sikkert dette! Jeg har hørt at det ikke er bra å spise saus når man trener. Er det sant? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå