Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.


Anbefalte innlegg

Det at det neppe er mer å hente fra tilskudd kan være så som så. Nå KAN det jo være det at proteintilskuddet har hjulpet meg med å brenne av fett igjen. Derav det at jeg har fått synligere blodårer og mer markerte linjer. Nå føler jeg meg mer som en strongman. Har jo klart å øke endel. F.eks fra 12 til 17.5 Kilo i arnold og fra 14 til 22.5 i skråbenk. Samt at jeg begynner å få dreisen på knebøyen skikkelig og.

 

Jeg Lol'a meget hardt.

Det er en økning på hhv 46% og 61% :yes:

Men alt er relativt :D Morsomt når jeg står og tar knebøy, så kommer det en jævel og legger på litt mer enn det jeg driver å løfter, åsså tar han det i militærpress:D

Endret av Zepticon
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det at det neppe er mer å hente fra tilskudd kan være så som så. Nå KAN det jo være det at proteintilskuddet har hjulpet meg med å brenne av fett igjen. Derav det at jeg har fått synligere blodårer og mer markerte linjer. Nå føler jeg meg mer som en strongman. Har jo klart å øke endel. F.eks fra 12 til 17.5 Kilo i arnold og fra 14 til 22.5 i skråbenk. Samt at jeg begynner å få dreisen på knebøyen skikkelig og.

 

Jeg Lol'a meget hardt.

Det er en økning på hhv 46% og 61% :yes:

Men alt er relativt :D Morsomt når jeg står og tar knebøy, så kommer det en jævel og legger på litt mer enn det jeg driver å løfter, åsså tar han det i militærpress:D

 

Hehe. Selvfølgelig bra jobba! Men det er kanskje litt tidlig å påta seg strongamn tittelen ennå...

Lenke til kommentar

Det at det neppe er mer å hente fra tilskudd kan være så som så. Nå KAN det jo være det at proteintilskuddet har hjulpet meg med å brenne av fett igjen. Derav det at jeg har fått synligere blodårer og mer markerte linjer. Nå føler jeg meg mer som en strongman. Har jo klart å øke endel. F.eks fra 12 til 17.5 Kilo i arnold og fra 14 til 22.5 i skråbenk. Samt at jeg begynner å få dreisen på knebøyen skikkelig og.

 

Jeg Lol'a meget hardt.

Hehe, morsomt skrevet ja.

Lenke til kommentar

Det holder til 3 måneder, og regner du prisen for rema-kapslene (som forøvrig ikke er selolje), blir sikkert prisen ca. samme :) 8 kapsler er for leddplager, og 4 kapsler forebyggende.

Okei, så det er kanskje ikkje så dumt å kaupe? Tenkte eg like så godt kunne ta det med sidan eg fyrst skulle bestille.

Men du er sikker på at det er 4 kapsler om dagen? Evt. når på dagen skal dei takast? Alle 4 på likt evt?

Lenke til kommentar

Den smartshakeren er ikke mye bra nei. Sliter også med at rista detter ned og at den lekker av og til. Om jeg trenger mere plass enn 0,5L så bruker jeg bare en vanlig shaker. Men den shakeren er veldig praktisk når man skal da flere shaker samtidig, f.eks. genial å ha bcaa i før trening, eller proteinpulver på jobben/skolen (ca 40-50 g. nok til 4 dl), eller hvis du skal ha pulver både før og etter trening.

 

Skal jeg lage noe mer heavy greier med havregryn i elns, så tar jeg heller med meg to shakere :p

 

Har btw ROSA smartshaker! Knalltøff! :D

Lenke til kommentar

Det holder til 3 måneder, og regner du prisen for rema-kapslene (som forøvrig ikke er selolje), blir sikkert prisen ca. samme :) 8 kapsler er for leddplager, og 4 kapsler forebyggende.

Okei, så det er kanskje ikkje så dumt å kaupe? Tenkte eg like så godt kunne ta det med sidan eg fyrst skulle bestille.

Men du er sikker på at det er 4 kapsler om dagen? Evt. når på dagen skal dei takast? Alle 4 på likt evt?

Ja 4 kapsler, bruker den selv. Tar alle 4 om morgenen, men om du vil ta 2 til frokost og 2 til kvelds så kan du få lov å gjøre det.. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...